Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af nyt Wordpress temaer.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Billum
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle venlige mennesker! 

Jeg er igang med at opsætte min første blog, og da jeg har blikset længe med de gratise temaer, men ingen af dem ville som jeg ville ha, Bestemte jeg mig idag for at købe nogen. 

De er fra http://themeforest.net da det er en anbefalet side af en bekendt her fra. 

Men da jeg så downloader et tema, bliver betalt osv. så skal det jo uploades til wordpress

DER KOMMER MIT PROBLEM! Når jeg så uploader den til wordpress virker det fint, og jeg klikker så      " aktivere tema".. MEN så står der at mit tema er blevet ødelagt. 

Der står derefter følgende i bunden af installions siden af temaer på wordpress: 

ødelagte temaer

Følgende temaer er installerede, men har fejl. Temaer skal have et stylesheet og en skabelon.

NavnBeskrivelse

highlight-powerful-premium-wordpress-theme Stylesheet mangler.

Mit spørgsmål er så: Hvad gør jeg lige ved det? Jeg aner ikke hvad det betyder eller hvad jeg kan gøre, for at få mit nye dyre tema til at virke? 

iPhone Eksperten, udføre iPhone reparationer til Danmarks bedste priser! 
Fra Nyborg
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Aktiv Fundraising ApS Skrevet kl. 02:11

Hej

Hvordan har du oploadet temaet?
For når du køber et tema hos f.eks. Themeforest følger der ofte nogle mapper forskellige mapper med, som du først skal pakke ud, lokalt på din computer og så er det kun én af disse mapper der skal lægges op på din server.

Der er f.eks. tit en mappe der hedder psd osv. de skal ikke lægges op.

Du skal istedet finde den mappe (efter du har pakket filen ud) der har samme navn som dit tema, den skal du så via et ftp program lægge op i wp-content/themes mappen på dit webhotel. Så burde du kunne aktivere dit tema.

Håber det hjælper... 

Venlig hilsen, Steffen Gregersen
Fundraiser og ejer i Aktiv Fundraising ApS

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:19

Alle temaer på themeforest inkluderer dokumentation, hvor ham der har lavet temaet skrevet en email adresse ind, har du prøvet at skriver til ham?

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 08:51

Jeg har også oplevet par gange at købe noget derfra som har fejl ved kodning, de fleste tilfælde kan du kontakt, person som du har købt den hos..

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 265
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 10:57

Jups kontakt dem/ham/hende og sig "halløj, det virker ikk" :)

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)