Hej alle venlige mennesker! Jeg er igang med at opsætte min første blog, og da jeg har blikset længe med de gratise temaer, men ingen af dem ville som jeg ville ha, Bestemte jeg mig idag for at købe nogen. De er fra http://themeforest.net da det er en anbefalet side af en bekendt her fra. Men da jeg så downloader et tema, bliver betalt osv. så skal det jo uploades til wordpress. DER KOMMER MIT PROBLEM! Når jeg så uploader den til wordpress virker det fint, og jeg klikker så " aktivere tema".. MEN så står der at mit tema er blevet ødelagt. Der står derefter følgende i bunden af installions siden af temaer på wordpress: ødelagte temaerFølgende temaer er installerede, men har fejl. Temaer skal have et stylesheet og en skabelon.
Mit spørgsmål er så: Hvad gør jeg lige ved det? Jeg aner ikke hvad det betyder eller hvad jeg kan gøre, for at få mit nye dyre tema til at virke? |
Hej
Hvordan har du oploadet temaet?
For når du køber et tema hos f.eks. Themeforest følger der ofte nogle mapper forskellige mapper med, som du først skal pakke ud, lokalt på din computer og så er det kun én af disse mapper der skal lægges op på din server.
Der er f.eks. tit en mappe der hedder psd osv. de skal ikke lægges op.
Du skal istedet finde den mappe (efter du har pakket filen ud) der har samme navn som dit tema, den skal du så via et ftp program lægge op i wp-content/themes mappen på dit webhotel. Så burde du kunne aktivere dit tema.
Håber det hjælper...