Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jobsøgning hos et SEO firma??

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

http://www.mediadirekt.dk/default.aspx?pageId=407 

Det kan da slet ikke være alvor?? 

Hvem ville sidde og snakke med potentielle kunder for en virksomhed, som kun har til formål at vildlede og bondefange de hæderlige mennesker som kontaktes?

Jeg er RYSTET over at det finder sted i danevang! 

Jonas 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 23:18

man kunne måske undre sig over hvorfor de ikke bare søgemaskineoptimerer sig til kundehenvendelser istedet for at blive ved med at ansætte phonere Wink

Jeg mener, det burde vel netop være deres kompetence.

Fra Odense
Tilmeldt 15. Aug 08
Skrevet kl. 23:24

Ja, jeg må sige de kender jo godt trickset til at få lovet det hele til det halve!!

Pt har vi en verserende sag med dem, og de mener at vi skal belønne deres copy/paste sider med 22.680,-kr!! 

Så der skal ikke mange fisk i nettet før en phoner får en fed løn??

Overvejer om jeg skal lave endnu et indlæg her, om deres strategi for merindtægt...

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

KFC:

http://www.mediadirekt.dk/default.aspx?pageId=407 

Det kan da slet ikke være alvor?? 

Hvem ville sidde og snakke med potentielle kunder for en virksomhed, som kun har til formål at vildlede og bondefange de hæderlige mennesker som kontaktes?

Jeg er RYSTET over at det finder sted i danevang! 

Jonas 

Så længe folk bliver ved at betale for deres løsninger, er der jo basis for at drive forretning. Måske skulle man lære allerede i Folkeskolen, at det er en god ide at google en kommende leverandør? ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 15. Aug 08
Skrevet kl. 23:36

Ja, det burde man måske - men da SEO4.dk er den vej de lokker folk igennem og man så ikke finder en masse dårlige indlæg om det firma, så ER man fanget og synes at det er et formidabelt stort firma, som så har flere afd. og datter selvskaber som MD. men først når man så bliver præsenteret for deres priser på en Copy/paste - dér bliver man rystet og Googler alle jeres indllæg-- ;-( Sååå det er svært at blive sikker, når man stoler på folk der taler om Søgeord U.B. osv... 

Jeg fortryder først nu efter 8 uger... ;-( 

Hjælp mig gerne med at få sat stopklodsen i MEDIADIREKT, både i 2007 APS og alle de øvrige konstallationer, som SEO4, K2M, osv. osv... 

Jonas

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:43

Jeg forstår, hvad du siger, Jonas. Det gør mig oprigtigt ondt på dine og alle de andre snydtes vegne.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 23:43

måske du bare kunne få fat i deres indkøbsansvarlig og sælge dem et lige så elendigt produkt til dem af en art, og så gøre krav på et tilsvarende beløb - det kunne være humor :)

Fra Odense
Tilmeldt 15. Aug 08
Skrevet kl. 23:50

Det er bare så svært for de er 2 og så lidt ON/OFF phonere.

Hanne & Michael, som begge er støbt af samme..

Jeg tænker også at blot køre op til kontoret og lave nogle domicil billeder, hvorefter at fremsende faktura på ca. 35k, fordi der skal jo være til svie & smerte, samt lidt til alle jer rådgivere!!

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 23:54

du kunne jo også bare selv ansøge om jobbet som phoner hos dem. Og så få ringelisten som phonerne ringer op fra, og efterfølgende selv ringe rundt til alle sammen og bede dem google firmanavnet eller læse mere på amino førend de tager deres beslutning.

Det ville være sjovt, og uden at du pådutter folk noget, du beder dem bare om at undersøge det :)

Fra Odense
Tilmeldt 15. Aug 08
Skrevet kl. 23:58

Tak - Thomas.

Mon ikke der snart er basis for et gruppesøgsmål mod manden??

Jeg ville forlige den med dem til 4-6k, men de fastholder deres krav..

Og siger jo at aftalen gælder i 12mdr. for NADA! Så det kan man da kalde ANNONCE! ;-(

Eneste minus er at man ikke får andet end copy/paste af de tekster man selv har på sit site mv. Tekstforfatteren fik mig også til at synes det var OK, da jeg undrede mig over "Gratis" feltet og sagde er det nu uden øvrige omkostninger??

Så svarede hun NEJ, du har jo 8 uger Gratis!! - Men undlod at forklare at efter disse, så ville de bondefange en totalt--og fastholde krav om abonnement og beløb for en bedre helside på Børsen i 4 uger i træk!! ;-(

Hvordan kan man se sig selv i spejlet og forklare ens børn at man er erhvervsdrivende???

Jeg undre mig!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)