Hej Kasper.
Jeg vil foreslå dig at kigge på oversættelser af de engelske tekster, for dem er der temmelig mange af, og de er blandet ind mellem danske tekster.
Et sted skriver du: "Der vil komme en masse blogindlæg i fremtiden, jeg vil prøve og forsøge at komme med et blog indlæg hver dag."
Det behøver du slet ikke skrive. Det er gode intensioner, men du bliver mere troværdig, når først du har bevist, at der kommer blogindlæg. Hvis det er fordi du mangler noget at skrive, så kan du skrive, hvilket emner/områder bloggen retter sig mod. Du skriver, at du bruger meget tid på computer og andet elektronik. Vil du skrive blogs om dette alene, eller ønsker du at skrive om alt muligt? Du har en video om kortkastning med samt om Splashup. Evt. kan du skrive, hvad du synes om Splashup og forklare, hvad det er. Jeg har aldrig hørt om det.
Du kan også skrive noget om, hvad det er ved computere, der interesserer dig. Er det hardware eller software, er du til Linux, Mac eller Windows?
Du kan også tilføje, hvorfor du har valgt navnet testbloggen.dk. Er det fordi du tester ting af, inklusive software?