Jeg har hos surftown.dk købt et domæne. Min plan var at opsætte siden i wordpress. Der står i deres super smarte guide, at man skal trykke på "1-click-toolbox. Når jeg trykker på knappen står der at jeg er suspenderet pga af følgende grund:Lukket!. Jeg købte det for to dage siden og 1 år frem. Har nogen af jer haft samme problem med surftown. Håber at i kan hjælpe :)
Jeg har for nyligt oprettet mig hos dem, og opsat Wordpress MEGET let. Jeg har lavet en guide omkring opsætning af Wordpress, som du kan læse. Ved ikke om din computer opføre dig mærkeligt. men hvis den gør kan det nok ikke hjælpe. Men du kan jo tage et kig!
Håber du kunne hjælpe
David Bograd
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Jeg har skrevet til kunde supporten, men problemet er at de ikke svarer :). Burde de ikke svare indenfor to dage eller er jeg bare utålmodig?
Jo to dage er ret uacceptabelt - og der kan du godt begynde at være halv kritisk. Jeg kan ikke tale for Surftown, men os hos MaxiWeb, vi har den interne aftale om at der helst ikke må gå længere end to timer, og hvis det så skulle være noget kompliceret, hvor det skal til tekniker-afdeligen, plejer vi at kunne håndtere det indenfor 24 timer, og i det mindste give kunden besked.
Såfremt deres one-click install skulle fejle - så er det ikke så sindsygt svært at gøre det selv :) Sig til hvis du får brug for hjælp :-)