Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Video Redigering - dygtige folk søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, 

Mit firma søger en eller flere personer der virkelig har forstand på video redigering.

Du skal på ingen måder investere penge. Tværtimod skal du tjene rimeligt gode penge. 

Forestiller mig at du har arbejdet på en MAC i adskillige år, er hamrende god, kreativ når det gælder, musik og effekter, er hurtig og let at samarbejde med ... 

- om du også selv har kamera, udstyr af højst mulige kvalitet, og er god til at optage fra alle vinkler (ellers hjælper vi vedr. vinkler:) er det en fordel ... 

.... måske har du endda et mini-studie .... ?

Ellers kan vi hurtigt etablere et mini-studie med blue- eller green screen i vores repræsentable kontorer i KBH. Vi har en lille smule forstand på video- og filmproduktion.

Interesseret?

Da lad os tale om et seriøs samarbejde.

Kort fortalt drejer det sig om USA´s mest populære VIDEO EMAIL FIRMA der nu rykker ind på det skandinaviske marked.

Det er mit firma der skal levere varen når det gælder markedsføring og produktion til skandinaviske kunder. Vi har da også velkendte filmprodutions-virksomheder inde i billedet. 

Omtalte amerikanske firma har fået flot og positiv omtale på TV stationer som CBS, NBC, ABC, FOX og leverer en vare i kvalitet der ikke er set før (fx "pakker" man videoen ind i en meget flot RAMME - der er flere hundrede rammer at vælge imellem - og det er let at dekorere rammen med eget image, logo, billeder osv. Dette kan kunden selv let finde ud af). Din opgave bliver udelukkende at filme og redigere.

Allerede nu har vi mange kunder i DK der fx ønsker en video præsentation af deres kontorer, en kort video representation omkring en uddannelse de tilbyder, restauranter, kokke, salgsdemonstration af et nyt produkt m.v.

Interesseret? Da PM mig venligst her. 

Venligste hilsner

Eric Mortensen

Forandre dit vand - Forandre dit liv!

http://helsevand.eu 

Tilmeldt 26. Feb 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:20
Hej Eric!

Søger du stadig dygtige redigerings folk?

Mit partner og jeg har firmaet Liquid Production og vi har mange års erfaring i redigering på Mac. Kontakt mig på 60 72 87 88 eller på mail: mikael@liquidproduction.dk

Vi håber at høre fra dig - det lyder interessant!

Mvh
Mikael
Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 05:18

Hej Mikael,

Forsøgte at ringe til dig i dag uden held, og opdagede

at du havde sms´et mig i aften.

Ringer i dag Tirsdag.

Tak for det,