Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af Autosnak.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens,

Jeg fik endelig i går lavet en soft-launch til et auto forum jeg har arbejdet på de sidste mange måneder. Jeg har lavet alt fra bunden (undtagen designet som er outsourcet), hvilket har været utroligt lærerigt, og jeg vil derfor meget gerne høre hvad I har at sige til Autosnak.dk.

Idéen til sitet kom pga. jeg ikke kunne finde nogle sites som i en seriøs tone snakkede om bl.a. bilreparationer, uden at det hele skulle gå op i spoilere og kits.

Sitet er til Hr. og Fru. Danmark som har en lidt ældre bil som måske siger en underlig lyd, er i tvivl om den den røde motor lampe nu skal lyse etc.

Ting som skiller sitet ud fra andre danske debat fora:

+ Du slipper for at skulle oprette en ny konto, du kan bare logge ind via. Facebook, Gmail, OpenID etc. 

+ Muligheden for at rate indlæg, og markere indlæg som svar.

+ Mulighed for at uploade billeder, lydklip og andre filer uden det skal ske via. f.eks. Flickr etc.

+ Point system.

+ Tag/Emne system så man slipper for at have traditionelle grupperinger af forum trådene.

Og mange andre ting som jeg sikkert har glemt :)

Da alt er hjemmelavet har jeg sikkert overset nogle småting, da jeg har det med at stirre blind på tingene når man har arbejdet med dem længe nok - det er her I kommer ind i billedet.

Da alt er hjemmelavet har jeg også mulighed for at udbygge det med features, så jeg opfordre jer til at komme med gode ideer.

Sitet kan tilgås her: http://www.autosnak.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:37

Umiddelbart synes jeg det ser rodet i af et forum at være. Nyskabende synes jeg dog det er. Den første tanke der skyder op i mit hoved når jeg ser siden er ikke "et forum om biler".

Folk søger ganske rigtigt efter viden på nettet, og det de forventer allermest er tekst, og information, men tekst kan suppleres med billeder - men det er en kunst at bruge billederne i de rette sammenhænge.

Et billede af en bil somewhere, ville gøre mit førstehåndsindtryk betydeligt bedre.

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Skrevet kl. 18:39

Logoet skal laves om, så kunne det i den anledning måske være smart at få tilføjet noget som symbolisere en bil eller lignende, men du har ret I at der ikke er meget som symboliserer at det omhandler biler.

Fra Vejle
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 155
Fra  Madeby Marketing I/S Skrevet kl. 18:58

Hej

Tillykke med siden. Jeg synes det er lidt rodet, og jeg tror Hr. og Fru Danmark vil få lidt svært med at finde rundt på siden. 

Men jeg synes ideen er rigtig godt, og set i betragtning af at der er din første side, er det rigtigt godt gået

Held og lykke :-)

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Skrevet kl. 19:02

Du må meget gerne sige til hvis du har nogle konkrete punkter hvorved siden kan blive mere uoverskuelig.

Nå ja, det er ikke ligefrem min første hjemmeside ;)

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 19:09

Tillykke med siden.

Selve debat indlæggende og svar ligner lidt Stackoverflow, men  det er væsentligt mere rodet.

Designet syntes jeg er lidt (meget) kedeligt.

Det var min lille vurdering håber du kan bruge den til noget.

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Skrevet kl. 20:31

Tak fordi I gad at tage jer tid til at kigge på sitet.

Jeg kan forstå at siden er for uoverskuelig, så jeg må finde en løsning på at få alt information ud, uden at det bliver for uoverskueligt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:34

Fjern der står 2 gange i banner autosnak mv. der står samme tekst 2 gange, troet første der var fejl på siden

banner stort og kedeligt lav det mere sigende og mindre banner.

lav en længere og mere sigende titlen jeg mener denne her titlen <title AutoSnak</title> husk udnyt google viser op til 67 tegn

hvad er jeres betingelser på siden ,jeg kan ikke finde nogle ,  må der skrives alt på siden ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Skrevet kl. 08:06

Hej Mikael,

Tag for de gode råd - især SEO skal jeg have kigget på det næste stykke tid til siden.

Angående betingelserne har vi disclaimeren nede i bunden, men egentlige retningslinier mangler der. Jeg mangler at finde et sted at placere dem uden at det bliver mere uoverskueligt at bruge.

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Skrevet kl. 17:38

Så skulle problemet med det dobbelte logo i IE8 være fixet.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)