Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! - Skal tjene penge til mine sider.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jamen hvad har mit link med "affiliate sider" at gøre? Det forstår jeg ikke? Jeg henviser blot til en hjemmeside der har paid surbeys, sådan at drengen evt. kunne tjene et par FÅ kroner. Ligesom mig selv... Synes ikke mit forslag er mere anderledes end alle de andres. Det her gøres bare fra din PC, hvor du bruger din tid der i stedet for.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:22

Jonas Jeg vil helt klart anbefale dig, som et par andre at finde jobs i dit lokalområde.
Jeg tvivler meget stærkt på at du vil kunne tjene 800 DKK med spørgerskemaer.

Har du nogle erfaringer med CMS? Altså administrationen?
Hvis du skriver lidt mere om dine kompetencer så kan du være heldig at en lige mangler en at skrive en artikkel om lige netop noget du er hård til :)

Held og lykke :)

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 19:56

kuranydk:

Jamen hvad har mit link med "affiliate sider" at gøre? Det forstår jeg ikke? Jeg henviser blot til en hjemmeside der har paid surbeys, sådan at drengen evt. kunne tjene et par FÅ kroner. Ligesom mig selv... Synes ikke mit forslag er mere anderledes end alle de andres. Det her gøres bare fra din PC, hvor du bruger din tid der i stedet for.

Så du tjener intet på ham eller henvisningen?

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 20:36

Magnus:

kuranydk:

Så du tjener intet på ham eller henvisningen?

Du er på en umulig opgave. Du kan ikke kommunikere med ham der. Han læser ikke hvad du skriver, men han læser hvad han selv har lyst til.

Han læser ikke hvad jeg citere, han læser ikke hvem jeg citere, han læser ikke hvilken side jeg snakker om. Jeg snakkede om den affiliate side som web562 linkede til, som tydeligvis var en affiliate side. Jeg syntes den var malplaceret, fordi det har intet med udbyder at gøre, det trådstarteren spørger om.

Efterfølgende har vi en debat i privat, hvor jeg fortæller kuranydk at jeg ikke citerer ham, at det ikke er hans hjemmeside jeg syntes der er malplaceret, at det ikke er ham jeg kalder for en grib, og at jeg faktisk ikke har skrevet noget der har noget med ham at gøre.

Alligevel svarer han bare, at den hjemmeside han linker til har tusindvis af brugere, og han tjener 40-50$ om måneden, og den er faktisk god nok! som om han fuldstændigt har ignoreret alt hvad jeg har skrevet og forklaret. Suk! har opgivet at forklare ham noget som helst, han er langt udenfor pædagogisk rækkevide.

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:48

Hvad snakker du om?! Du spurgte mig om det hele var en joke, og så skriver jeg bare at det ikke er! Men så begunder du at skrive noget om en cool-shoping side, som intet har med mig at gøre. Ergo, fatter ikk en pind af hvad du mener eller skriver om, så jeg giver dig bare svaret på HVORFOR, jeg har delt dette link.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)