Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! - Skal tjene penge til mine sider.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Forstår bare ikke helt hvorfor du så ikke selv gør det meste, så slipper du for at betale og bliver det klogere ;)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 17:40
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 7 person

Tryk på dette link http://palmresearch.com/ref/1354219 - og tilmeld dig. Det er en såkaldt "Paid Surveys" som hver dag sender dig et spørgeskema, som du kan svare på hvis du har lyst. Du tjener alt fra 0,75$ til 25$ pr. undersøgelse. Pengene bliver sendt ind på din paypal konto, som du selv hurtigt skal oprette. Ellers kan du trykke på linket og læse mere om det. Jeg får nok udbetalt 25$ ca 2 gange om måneden, dvs 50 $ i måneden, hvilket er fine nok lommepenge, hehe. Held og lykke!

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 18:22

Det er fandeme sørgeligt at se, hvordan affiliate-gribbene står på spring her på Amino.

Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 18:25

Ja, jeg prøvet det han sage og der ståre man få nogen penge ved teste og så når er man er færdig så får man ikke noget??. Så det der er snyd!.

Moon Design - Webdesign og Logo Design Yes

Tilmeldt 19. Mar 11
Skrevet kl. 18:34
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Du får jo ikke penge med det samme! Kun når der er undersøgelser! Og det er mindst 1 gang om dagen. men vent dog lidt. Er forresten også f*cking ligeglad med hvad i mener om mine metoder. Jeg prøver bare at hjælpe..

Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 18:43

okay og?

Moon Design - Webdesign og Logo Design Yes

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 19:00

web956:

Hej,

Det med hjemmeside der kan du kik på den her hjemmeside. Den hjælper dig med hvad for en web hosting du skal vælge.

fy forhelved din grib.

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 19. Mar 11
Skrevet kl. 19:06

Grunden til det tager så lang tid er fordi pengene lige skal overføres, DU HAR DEM OM ET PAR TIMER, så hav tålmodighed. Altså jeg lover dig det er rigtigt. Om du vil tro på det, må du selv om..
- Jamen du hjælper ikke ligefrom nogen som helst vel "Claus von Arenstorff". Fordomsfulde idiot.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 19:09

Det var dog en ordentlig samling af helt forfærdelige svar.

Til Jonas (trådstarter): 

Jeg ved godt, at det er irriterende og at du højst sandsynligt ikke gider, men mit bedste råd til dig, må være at søge et job i dit lokalområde. Da jeg var 14 hjalp jeg til ved en landmand/iværksætter-type, der havde rigtig mange projekter i gang, så han skulle lige bruge en knægt til at slå græsset en gang om ugen. 

I dit tilfælde kan det være, at der, som en anden også nævner, er en flok naboer, der gerne vil have vasket vinduerne/slået græsset eller lign. Det skader på ingen måde at spørge og selvom det måske kan føles sådan, så er det sgu ikke pinligt at gå rundt til sine naboer og høre om man kan tjene en skilling ved at hjælpe dem. Bare gør det. De synes højst sandsynligt bare, at du er en cool ung gut, der tager sagen i egen hånd i stedet for at få alting foræret af forældrene.

Held og lykke :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 19:17

kuranydk:

Grunden til det tager så lang tid er fordi pengene lige skal overføres, DU HAR DEM OM ET PAR TIMER, så hav tålmodighed. Altså jeg lover dig det er rigtigt. Om du vil tro på det, må du selv om..
- Jamen du hjælper ikke ligefrom nogen som helst vel "Claus von Arenstorff". Fordomsfulde idiot.

Fordomsfulde idiot?

Jeg er bare træt af at se, at folk smider sine affiliate sider ud på amino, og jeg mener også amino har en politik imod det(?). Eller er det kun direkte kampagner amino er imod?

Ikke desto mindre syntes jeg det er fjollet, at smide sådan et link ud han ikke har brug for endnu, bare for at tjene nogle håndører. Så:

Kan godt se du syntes jeg er en idiot, fordi jeg giver min mening tilkende, men hvordan er jeg fordomsfuld?

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)