Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Motiver os alle!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

"Opportunity is missed by most people because it is dressed in overalls and looks like work." – Thomas Edison

Motivation! Det er det det drejer sig om. Jeg sidder ofte og tænker på at lave noget på min blog,  men synes nogle gange det er svært at finde motivationen. 

Derfor kunne jeg godt tænke mig at vi lade en tråd fuldt med guldkorn til de tider, så du og jeg kan komme igang!

Jeg vil gerne starte ud med denne liste af citater.

Har du nogle lister, billeder, sange eller andre ting? Så del dem da med os. Smile

Alt hvad der kan motivere er mere end velkomment!

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 18:11

Det er motiverende, når medarbejdere går rundt og siger " YES" og andre siger de hellere vil arbejde end at være hjemme ved "konen".
Men den sidste blander jeg mig ikke i Stick out tongue

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det her er motivation:

Skulle man have lyst til at se det hele, så er de her 2 videoer helt kanone! Lækker tale!

Del 1:

Del 2:

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 18:28

Dommeren:

Det er motiverende, når medarbejdere går rundt og siger " YES" og andre siger de hellere vil arbejde end at være hjemme ved "konen".

Vi må ikke håbe dine medarbejderes koner læser med herinde Cool

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 18:48

Martin :

Dommeren:

Vi må ikke håbe dine medarbejderes koner læser med herinde Cool

Nahh... Jeg tror nu også at kvinderne vender den om engang imellem, hvor de glædeligt sender deres mænd afsted og råber "Free to do what I want" (det har jeg vist hørt et par gange) Huh?

Fra Køge
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 22:54

Hej David.

Kan kun give dig ret - motivation, der varer ved, så man som iværksætter kan komme igennem de tider, hvor det hele er lidt sværere at få tingene gjort - usandsynlig vigtigt!

Jeg har erfaret, at det med at vide præcis hvorfor det lige var, at man startede sin forretning, hvad man ville opnå, hvordan man ville ændre andre menneskers liv, hverdag eller oplevelse med netop dit produkt - kort sagt, hvorfor du var begejstret da du startede din forretning og hvad det var der drev dig dengang, at holde fast i det og minde sig selv om det ofte, kan være årsag nok til at du ganske enkelt bliver ustoppelig og får tingene gjort, også når du hellere vil noget andet (hvis dit "hvorfor" er stort og inspirerende nok...).

Har fornylig læst denne bog af Simon Sinek om at finde frem til netop det og hvordan det kan ændre din forretning og dig som leder - varme anbefalinger herfra.

Find bogen her: http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=start+with+why

mvh, Lasse

http://www.facebook.com/lasse.borg1

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:04

hav passion for at videre formidle din viden

giv aldrig op

sig du er den bedste i din hele branches

tænk positive tanker

sats på at blive át blive førende i din branche

hver bedre end de nærmest konkúrenter

arbejde dag og nat for vil vinde

sats hele din formue på dette projekt du tror på

når ser sortest er det normalt fordi du er ved at vinde og konkurrenter begynder at bruge andre midler der kan være hårdere da de ikke kan klare det på anden måde´, mange brancher kan man være hårdere mod hinanden , dette skal bare sige det motivere dig bare endnu mere for modgang gør en stærkere og stærkére

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 00:08

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 00:11

Hej David.

Jeg har samlet en del videoer om Motivation på Ivaerk-TV.dk. Der er naturligvis flere videoer på vej.

Jeg holder også øje med denne tråd, hvis der skulle dukke nogle spændende videoer op Smile

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 00:22

Der er helt klart forskellige former for motivation.

- Arbejder du hjemmefra og skal i gang med arbejde eller med lektier, er jeg faktisk ikke særlig god til at motivere mig selv.
Hvert fald ikke med lektier, jeg sidder som regel sidste aften og laver dem..
- Når jeg arbejder hjemmefra gør jeg det når jeg har lyst, og det er stort set så snart jeg er ved computeren. Om jeg arbejder meget eller lidt gør ikke så meget, bare jeg for lavet noget.

En anden ting er at når jeg skal på arbejde (En marketingsafdeling) med masse af sælgere der skal briefes og have peptalks hver gang. Står jeg ofte der hjemme inden jeg tager af sted og snakker en hel masse med mig selv om det jeg vil sige. sådan lidt øvning, mens jeg hører lidt musik. Det sådan min måde at få hjernen i gang på :)

Ellers hører jeg gerne Hr. Thorborgs videoblogs. (Gerne nogle af dem med mange bandeord)

Med venlig hilsen

Mads Rosenlund

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)