Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på knapper i webshop

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Kik på dit logo og kanpper.

Moon Design - Webdesign og Logo Design Yes

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 17:26

Tusind tak for den tilbage melding Tony. Selv om du har givet mig en masse arbejde :P

Web956: Den forstår jeg ikke lige. Mener jeg er i gang med at kigge på mine knapper.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 19:19

tony:

1. Elendigt logo.

2. Forvirrende placering af "ikoner" i toppen til højre.

3. God brug af "trust"-ikoner i siden til højre.

4. God brug af sociale medier til venstre (positivt med ansigter). Gør gerne brug af twitterikon m.m.

5. Fjern hover effekten øjeblikkeligt. Den hjælper dig ikke.

6. Splittest farven på prisen. Rød signalerer "fare". Prøv med grøn, sort eller andet.

7. Undersøgelser har vist, at farven grøn ofte ikke er den bedste til "køb" knappen. Prøv orange (for doven til lige at finde nævnte undersøgelse - google it)

8. Hvis du har et telefonnummer, så sæt det ind et sted above the fold. Det skaber troværdighed at du er til at få fat på. [edit: fik lige øje på nummeret]

9. På selve undersiderne bør du have en mere "in your face" overskrift. Lav den så den er til at få øje på.

Er klar over du kun bad om feedback på knappen, men nu fik du lige lidt flere råd med i sækken.

Så er hover effekten væk og den rede farve på prisen er væk.
Men er den blå ok?

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 10:34

Hej!

Jeg synes den grønne farve du har på dine knapper nu her er rigtig fin og leder opmærksomheden hen på at kunden skal putte noget i kurven!

Angående netop farvevalg til ens hjemmeside kan jeg anbefale dig at tage et kig på denne artikel: Hvordan påvirker farvevalget på dit site, dine kunder!

Desuden synes jeg du skal kigge på dit logo! Det ser ikke så professionelt ud, og trækker i mine øjne troværdigheden på dit site lidt ned af! Hvis du ikke selv kan lave et nyt, kan du jo eventuelt tage kontakt til en her på amino, og få et godt tilbud på et professionelt logo.   

Held og lykke med projektet!

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)