Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke Kurser/uddannelse bør jeg have for at kunne starte et regnskabsfirma ??

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Som overskriften siger så er jeg interesseret i at finde ud af hvilke kurser/uddannelse der kræves af mig for at jeg må lave et regnskabsfirma ?

Jeg har lavet regnskaber for min mands firma de sidste par år, og jeg har arbejdet som indkøber de sidste 7 år, så det med moms og tal falder mig meget naturligt, og nu hvor jeg er på barsel har jeg fået den skønne ide at jeg godt kunne tænke mig at starte et lille regnskabsfirma så jeg på freelance basis kan lave regnskaber for andre mindre virksomheder, og dermed prøve at være selvstændig og tjene lidt penge til mig selv, på noget som jeg synes er ret spændende..

Jeg er uddannet butiksassistent, så der er ikke meget baggrund skolemæssigt hos mig, men er nok ret autodidakt efterhånden og har været til nogen kurser hos SKAT og har fået vejledning af en revisor, men det er jo mest til hjemmebrug og nu vil jeg gerne lære det helt rigtigt...

Så inden jeg starter vil jeg gerne sikre mig at jeg har den helt rigtige baggrund for at kunne gå igang...

Andre inputs end uddannelse vedr. opstart af lille regnskabsfirma er også meget velkommen :-)

På forhånd tak

Mvh

Christina

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt Jeg er orienteret kræves der ikke nogen uddannelse så længe du ikke kalder dig for revisor. Du kan jo kalde dig for bogfører eller regnskabsmedarbejder etc. Go for it ;-)

Mvh
PLI | Affugter

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)