Jeg søger lidt hjælp til link building af min shop der handler med iphone 3 cover og iPhone 4 cover :)
Jeg benytter mig af google webmaster tools, men der ser det ikke ud til at jeg har et eneste back links til min shop.
Det undrer mig lidt, da jeg er aktiv på flere forums og har link i min signatur, samt i flere posts. Tæller disse ikke som backlinks, selv om det er dofollow links?
Er der nogen der har forslag til hvor jeg kan link builde? Forslag må gerne sendes i pb, hvis det ikke er smart at poste dem her.
Hvis du har en hjemmeside, hvor der er plads til mit link, kvitterer jeg gerne ved at sende et cover eller en skærmfilm som tak. Alt efter kvaliteten på linket :)
Det er sætninger som iPhone 4 cover og iPhone 4 covers jeg gerne vil ranke højere på.
Webmaster tools er ofte langsom opdateret, og du kan ikke altid stole på de informationer der står derinde. Husk at du må ikke ''købe'' links for google, så det er dumt at reklamere med det på et åbent forum.
Jeg synes bare heller ikke der er ret mange backlinks når jeg følger dit link Morten. Men det er måske svært at finde et værktøj der giver et præcis svar?
I har vel ikke nogle forslag til hvor der kan link buildes?
start ud med at lave branches største side om dit emme , med fleste info om dit emme forklaret på den bedste måde , der er ikke mange sider på din side , god ide skrive et par 100.000 tips på siden omkring ipone for der findes mange ting på internet af info .
når der er kommet meget indenhold på siden god , kan du begynden at finde links til siden , når google er opmærksom på siden og alle ser hvor god den er begynder alle bare at linke til din super gode hjemmeside
god ide sats på dine søgeord i titlen ikke domæne navnet , for det ligger nummer 1 lige vel hvad jeg mener denne her titlen <title>Fungadgets.dk - Billig iphone cover, HTC Desire covers og iPhone tilbehør - Fungadgets.dk</title>
Der findes en masse gode begynder-artikler om emnet på internettet. Også danske artikler. Brug Google som hjælp og sug viden til dig.. Jeg tror endda Frank Madsen har skrevet et ekspert-blogindlæg her på siden om det?!
Yahoo Site Explorer (Gratis) eller Opensiteexplorer (Koster), er bedre til at "vise" dig din linkprofil end webmaster tools.