Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Apple affiliate domæner sælges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg har måtte indse at min tid at bruge på affiliate marketing er blevet begrænset, og jeg har desværre ikke tiden til at søsætte alle de projekter som jeg mener der er penge i. Derfor sælger jeg ud af de 3 apple domæner, som der helt sikkert er potentiale til at tjene penge på. 

- hvid-iPhone4.dk
Den hvide iPhone 4 skulle endelig være på vej på markedet. Så her skulle der nok være mulighed for at sælge et par stykker ;-)
Miniumspris: 100 kr.   

- iPad-2.dk
iPad 2 er netop kommet på det amerikanske marked og skulle komme på det danske i slutningen af marts. Hvis den bliver lige så populær herhjemme som den er i USA, så tegner det godt.
Sælges også med indhold, hvis det ønskes. Skriv en PB, hvis du er interesseret.  

- iPad-3.dk
De første rygter omkring en iPad 3 er allerede begyndt, og det tegner til at iPad 3 virkelig vil sparke røv med et Retina Display som i iPhone 4. 
Miniumspris: 100 kr.  

Ser frem til at høre fra nogen af jer. 

 iPhone 6

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Fra  HLnet Skrevet kl. 13:36

Tillader mig lige at bumpe :-) 

 iPhone 6

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 19:23

ipad-2.dk og ipad-3.dk ville have været mere interessant uden bindestreg, og ipad2.dk findes allerede.

Så jeg tror ikke du har fundet "guld":-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Fra  HLnet Skrevet kl. 19:36

Hvorfor vil de være det? Jeg tror SEO-mæssigt at bindestregen betyder mere end uden. 

Jeg ved skam godt at domænerne i sig selv ikke er "guld" - men jeg 100% overbevist om at det kan de blive ;-)

 iPhone 6

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)