Nå, ja, okay, det var jeg ikke klar over. Tak for info. Men det kommer egentlig ikke som en overraskelse, for flertallet af firmaer laver på et eller tidspunkt noget værre fikkundik!
Men det behøver jo ikke være Cliché, der er jo heldigvis tonsvis af andre. Jeg brugte dem bare som eksempel.
Beklager mit sene svar. Mange tak for alle Jeres gode råd, og kommentarer.
Jeg kan se, at jeg lige er nødt til surfe lidt rundt, og se hvad der bedst kan betale sig for mig. For I har jo ganske ret, man kan jo altid opgradere senere hen. Men kan da godt se at hvis en hjemmeside generelt ikke fylder mere, så er det da ALT rigeligt med den mindste pakke fra One.com
Det er helt bevidst at jeg ikke har skrevet helt og holdent hvilken hjemmeside jeg vil lave. Men bare rolig, jeg får helt sikkert brug for Jeres hjælp til at gennemgå den når den endelig kommer ud.
Bare lige for at give en generel kommentar på spørgsmålet, så er det sjældent pladsmængde man vælger udfra til mindre hjemmesider. Langt de fleste webhoteller har rigeligt plads til en almindelig størrelse hjemmeside med billeder og det hele selv i deres mindste pakker, så det er hvad pakkerne ellers tilbyder der er relevant at se på :)
For 1 euro om måneden får du billigste pakke hos unoeuro. Den er stor nok i de mange situationer og vigtigst af alt:Den er meget stabil! I mit rengøringsfirma har jeg dog valgt sølvpakken til det dobbelte!
du har jo vist fået rigeligt med henvisninger, men jeg kan ikke lade være med at foreslå dig at se på løsningerne fra DanDomaine. - Jeg tror ikke at de er blandt de billigste, men du kan helt sikkert finde en minumumsløsning der passer, og hurtigt udvide hvis der er behov for det. - For mig har det betydet meget at kunne få en god og i de fleste tilfælde meget hurtig service bl.a. i forbindelse med CMS-systemet (Joomla). - Og priserne er jo i det fleste tilfælde så små at det ikke har nogen støre betydning for en driftig virksomhed :) - Det vigtigste er at man ikke pludseligt går i stå fordi en site er nede, eller der er tekniske problemer med dette eller hint..
du har jo vist fået rigeligt med henvisninger, men jeg kan ikke lade være med at foreslå dig at se på løsningerne fra DanDomaine. - Jeg tror ikke at de er blandt de billigste, men du kan helt sikkert finde en minumumsløsning der passer, og hurtigt udvide hvis der er behov for det. - For mig har det betydet meget at kunne få en god og i de fleste tilfælde meget hurtig service bl.a. i forbindelse med CMS-systemet (Joomla). - Og priserne er jo i det fleste tilfælde så små at det ikke har nogen støre betydning for en driftig virksomhed :) - Det vigtigste er at man ikke pludseligt går i stå fordi en site er nede, eller der er tekniske problemer med dette eller hint..
Held og lykke.
Hej Lars.
Ja jeg har fået rigtig mange henvisninger, og rigtige gode råd. Men jeg suger også bare al den info der kommer ind, til mig. Tro mig, alle der kommer med en løsning, et godt råd, eller en henvisning til et sted, vil ikke blive glemt. Jeg kigger alle forslag igennem, og analysere, læser endnu mere
Mange af Jer aminoer, vil sikkert mene at jeg måske er lidt for analyserende. Det er jeg måske også. Men vil bare så gerne gøre det rigtigt første gang. Velvidende at det kan man sjældent