Hej Jeg ville gerne tilbyde 27 links pladser i bunden af min affiliate hjemmeside www.laantilforbrug.dk til de flinke aminoer og hjælpsomme aminoer. Det eneste jeg kræver til gengæld er der bliver linket tilbage til min hjemmeside. P.T er hjemmesiden ikke helt oppe og køre, men der er mulighed for at se hjemmesiden, hvordan den ville forme sig og hvor jeres link ville komme til at være. så hvis i ville have en en link plads i bunden af siden, så kom med linket og en kort beskrivelse hvad i linker til. Nogen ville nok sige det er en dum ide, men et godt forum fortjener sin reklame gratis.
Mvh
Lars p.s feedback er velkommen.
Roserne bliver sat i glas og ramme, mens risene bliver kogt og spist |
Lars Ravn:Hej
Jeg ville gerne tilbyde 27 links pladser i bunden af min affiliate hjemmeside www.laantilforbrug.dk til de flinke aminoer og hjælpsomme aminoer. Det eneste jeg kræver til gengæld er der bliver linket tilbage til min hjemmeside. P.T er hjemmesiden ikke helt oppe og køre, men der er mulighed for at se hjemmesiden, hvordan den ville forme sig og hvor jeres link ville komme til at være.
så hvis i ville have en en link plads i bunden af siden, så kom med linket og en kort beskrivelse hvad i linker til.
Nogen ville nok sige det er en dum ide, men et godt forum fortjener sin reklame gratis.
Mvh
Lars
p.s feedback er velkommen.
Roserne bliver sat i glas og ramme, mens risene bliver kogt og spist
Jeg ville nok havde ventet med dette tilbud til jeg var færdig med siden ?