Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

27 Links pladser tilbydes på min affiliate hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg ville gerne tilbyde 27 links pladser i bunden af min affiliate hjemmeside www.laantilforbrug.dk til de flinke aminoer og hjælpsomme aminoer. Det eneste jeg kræver til gengæld er der bliver linket tilbage til min hjemmeside. P.T er hjemmesiden ikke helt oppe og køre, men der er mulighed for at se hjemmesiden, hvordan den ville forme sig og hvor jeres link ville komme til at være.

så hvis i ville have en en link plads i bunden af siden, så kom med linket og en kort beskrivelse hvad i linker til.

Nogen ville nok sige det er en dum ide, men et godt forum fortjener sin reklame gratis.

Mvh

Lars

p.s feedback er velkommen.

Roserne bliver sat i glas og ramme, mens risene bliver kogt og spist

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 00:02

Lars Ravn:

Hej 

Jeg ville gerne tilbyde 27 links pladser i bunden af min affiliate hjemmeside www.laantilforbrug.dk til de flinke aminoer og hjælpsomme aminoer. Det eneste jeg kræver til gengæld er der bliver linket tilbage til min hjemmeside. P.T er hjemmesiden ikke helt oppe og køre, men der er mulighed for at se hjemmesiden, hvordan den ville forme sig og hvor jeres link ville komme til at være.

så hvis i ville have en en link plads i bunden af siden, så kom med linket og en kort beskrivelse hvad i linker til.

Nogen ville nok sige det er en dum ide, men et godt forum fortjener sin reklame gratis.

Mvh

Lars

p.s feedback er velkommen.

Roserne bliver sat i glas og ramme, mens risene bliver kogt og spist

Jeg ville nok havde ventet med dette tilbud til jeg var færdig med siden ?

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 00:07

Husk at linkbytte ikke giver værdi SEO-mæssigt, men derfor kan det stadig give besøg.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:20

Andreas Linde:

Husk at linkbytte ikke giver værdi SEO-mæssigt, men derfor kan det stadig give besøg.

Helt enig, er forstået... i aminoer  forklare mange ting løbende uden nogen direkte henvendelse til mig :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)