Titlen siger det meste. Men på min webshop, benytter jeg lige pt. Paypal som eneste betalings løsning. Og det har da også fungeret super i et stykke tid. Men pludselig har paypal besluttet at der ikke skal være det nye layout på betalingen og er gået tilbage til det gamle layout. Hvilket gør at mange ikke kan finde ud af det længere. Man ser simpelthen ikke det er lille link "klik her for at betale" eller hvad der nu står. Det har ikke været muligt at få det til at vise det nye layout igen, så må prøve med flere betaling muligheder. Derfor har jeg valgt at prøve moneybookers. Har lavet et modul til shoppen og sat den op. Når jeg så skulle lave en test sker dette: Indtaster navn, kortnummer , udkøbsdato osv. og trykker på "bekræft og betal". Kommer nu frem til en side der fortæller at betalingen først kan gennemføres når der er indtastet et password (skal indtastes 2 gange) Dette password er til moneybookers kontoer. Men jeg vil da ikke tvinge mine kunder til at oprette en konto hos Moneybookers, og har da også set andre som ikke har denne del i deres betaling. Så vil lige høre om der er nogen der ved hvordan man fjerner denne tvangs registrering. Modulet benytter Iframe, hvis det har nogen betydning :)
Håber der er nogen der kan hjælpe.
|
Moneybookers har en Quick Checkout, hvor kunden ikke behøver tilmelde sig. Men det gælder kun de første par gange. Efter 2 handler (mener jeg det er) skal kunden angive password og bliver derved oprettet hos Moneybookers.
/Kjeld