Hej Amino
Jeg har mulighed for at overtage en webshop som sælger voks og lidt diverse hårprodukter.
I Denne branche er der yderst hård konkurrence, det ved jeg og det kan tydelis ses ved en søgning på google. Jeg har dog masser af gå-på-mod og tror jeg kan drive det til noget større end det niveau shoppen ligger på nu.
Jeg har et problem. At jeg ikke er frisør og det skal man være for at det kan betale sig med rabatter og indkøb hos leverandører. Her vil jeg så prøve at finde en samarbejdspartner. Men det essentielle er. Tror i at det spild af tid at kaste sig ud i sådan et projekt? - selvom man kører efter princippet whatever it takes. Jeg er i tvivl, og ville bare høre om der var nogle kloge mennesker som evt. ville dele deres tanker omkring dette.
Mvh. Frederik
|
Medmindre du kan finde en som vil sælge dig de produkter du behøver til næsten indkøbspris, så vil jeg vurdere det som spild af tid. Kender ikke selv indkøbsprisen på voks, men den er jo enormt presset. Tror ikke det er for sjovt prisen hos de forskellige shops varierer med kun et par kroner :)
Men held og lykke med projektet hvis du kaster dig ud i det.