Ovenstående har været "casen" i Århus Elite de sidste 10-15 år. De har skuffet rigtig mange gange. Men det er jo hjerteblod for nogle. Og det er også ok, sålænge man kender risikoen.
Alt det du beskriver i ovenstående indlæg er regnet ind i kursen (mere eller mindre).
Mvh
Christian
Hej Christian
Størstedelen af det du siger, er jeg enig i. Men man skal altid satse for at vinde, og jeg har en tro på at de den her gang tager sig sammen. Jeg synes den sportslige ledelse er blevet forbedret, og deres trup ser rigtig stærk ud.
Men nu må vi ser hvad der sker.
Mvh
- Alexander
Det blver i hvert fald spændende at følge dem rent sportsligt - og så må tiden vise om deres resultater er nok til at gi' dem et kursløft.
Facebookaktie hmm måske skulle jeg købe et par stykker bare for sjov???
Vestas er steget! huraaa og den stiger huraaa... kom så alle så lad os købe vestas!
Iinvestere i et sports klub??? hmmm altså sport mfor mig er: god vejr, jeg har en lyserød stram dragt på og højhæle kondisko, jeg tjekker at alle naboer er ude så "løber " jeg en runde sådan ca i 10 min.......så investere i et sportsklub er nok.. hmm nej tak....
Pandora.... kan ikke lide smykker, som man fortæller at de er kvalitets smykker der er "made in china", så af principielle årsager takker nej...
men se nu er 1 maj og påsken er på vej og alle drikker øl - carsberg???? ;)
Du kan ikke købe et par stykker af facebook-aktier. Goldman sachs har fået eksklusiv ret til at sælge nogle af dem (resten er lukket for andre), og de vil sælge dem i store bundter. Så et par stykker facebook-aktier er for adskillige millioner :=)