Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke aktier skal jeg købe?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 155
Fra  Madeby Marketing I/S Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe:

Men hvad siger din revisor - ? (Spørg for guds skyld ikke din bankmand - !)

Synes godt om Big Smile

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe:
Men hvad siger din revisor - ? (Spørg for guds skyld ikke din bankmand - !)

Spørg heller ikke din revisor - det har han ingen anelse om - ellers levede han ikke af sit revisorjob, men af at handle med aktier.

Din bankmand er inhabil, da han vil anbefale dig at købe nogle investeringsforeninger, hvor de får provision uanset hvordan de har performet.

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

AlexanderGodsk:

Hej Lina

Jeg har personligt lige investeret i Århus Elite, og det har jeg fordi, at jeg er fodbold interesseret og har dermed den viden at AGF med 90% sikkerhed rykker op til sommer, og dermed vil deres økonomi få et boost - min. 30 mio, hvilket er rigtigt meget for en virksomhed som den. Samtidig har AGF fået en rigtig god træner og et godt setup, der gør at de vil være en god udfordrer til FCK og Brøndby næste år, og dermed vil der komme rigtig mange mennesker på stadion, og der vil blive handlet aktier. 

Udover det har nogle forskellige rigmænd fra Århus lige investeret penge i Århus Elite, så der kan købes nye spillere.

Jeg har en lille forhåbning om at den er steget nogle procenter om et halvt års tid. Men som sagt, man kan aldrig være sikker angående aktie handel, men man kan altid analysere sig frem, og dermed blive klogere.

Held og lykke

- Alexander.

 

Hej Alexander,

Ovenstående har været "casen" i Århus Elite de sidste 10-15 år. De har skuffet rigtig mange gange. Men det er jo hjerteblod for nogle. Og det er også ok, sålænge man kender risikoen.

Alt det du beskriver i ovenstående indlæg er regnet ind i kursen (mere eller mindre).

Mvh

Christian

Fra Vejle
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 155
Fra  Madeby Marketing I/S Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vitality Source:

Hej Alexander,

Ovenstående har været "casen" i Århus Elite de sidste 10-15 år. De har skuffet rigtig mange gange. Men det er jo hjerteblod for nogle. Og det er også ok, sålænge man kender risikoen.

Alt det du beskriver i ovenstående indlæg er regnet ind i kursen (mere eller mindre).

Mvh

Christian

Hej Christian

Størstedelen af det du siger, er jeg enig i. Men man skal altid satse for at vinde, og jeg har en tro på at de den her gang tager sig sammen. Jeg synes den sportslige ledelse er blevet forbedret, og deres trup ser rigtig stærk ud.

Men nu må vi ser hvad der sker. 

Mvh

- Alexander

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

AlexanderGodsk:

Vitality Source:

Hej Alexander,

Ovenstående har været "casen" i Århus Elite de sidste 10-15 år. De har skuffet rigtig mange gange. Men det er jo hjerteblod for nogle. Og det er også ok, sålænge man kender risikoen.

Alt det du beskriver i ovenstående indlæg er regnet ind i kursen (mere eller mindre).

Mvh

Christian

Hej Christian

Størstedelen af det du siger, er jeg enig i. Men man skal altid satse for at vinde, og jeg har en tro på at de den her gang tager sig sammen. Jeg synes den sportslige ledelse er blevet forbedret, og deres trup ser rigtig stærk ud.

Men nu må vi ser hvad der sker. 

Mvh

- Alexander

 

Det blver i hvert fald spændende at følge dem rent sportsligt - og så må tiden vise om deres resultater er nok til at gi' dem et kursløft.

Held og lykke med hjerteblodet..;)

Fra tune
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 123
Fra  tune brolægger firma Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb pandoras aktien.. Smile Det har jeg gjort med god fortjeneste..

tune brolægger firma er en mindre brolægger virksomhed , som udfører opgaver på hele sjælland.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Vitality Source:

Per Krabbe:
Men hvad siger din revisor - ? (Spørg for guds skyld ikke din bankmand - !)


Spørg heller ikke din revisor - det har han ingen anelse om - ellers levede han ikke af sit revisorjob, men af at handle med aktier.


Din bankmand er inhabil, da han vil anbefale dig at købe nogle investeringsforeninger, hvor de får provision uanset hvordan de har performet.



Jeg foreslår ikke handel med aktier heller ikke via din revisor!

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe:
Vitality Source:

Per Krabbe:
Men hvad siger din revisor - ? (Spørg for guds skyld ikke din bankmand - !)


Spørg heller ikke din revisor - det har han ingen anelse om - ellers levede han ikke af sit revisorjob, men af at handle med aktier.


Din bankmand er inhabil, da han vil anbefale dig at købe nogle investeringsforeninger, hvor de får provision uanset hvordan de har performet.



Jeg foreslår ikke handel med aktier heller ikke via din revisor!

 

Det er heller ikke det jeg forholder mig til i ovenstående kommentar.

Men nu har du 2 gange slået fast at du ikke synes trådstarter skal handle med aktier. Hvad er argumentet for at det ikke skal være denne aktivklasse? (når nu vi ser bort for at vi ikke kender vedkommendes risiko, horisont, skatteforhold osv.)

Fra Thisted
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det bare ærgerligt de ikke er så stabile til at spille fodbold :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Facebook aktie hmm måske skulle jeg købe et par stykker bare for sjov???

Vestas er steget! huraaa og den stiger huraaa... kom så alle så lad os købe vestas!

Iinvestere i et sports klub??? hmmm altså sport mfor mig er: god vejr, jeg har en lyserød  stram dragt på og højhæle kondisko, jeg tjekker at alle naboer er ude så "løber " jeg en runde sådan ca i 10 min.......så investere i et sportsklub er nok.. hmm nej tak....

Pandora.... kan ikke lide smykker, som man fortæller at de er kvalitets smykker der er "made in china", så af principielle årsager takker nej...

men se nu er 1 maj og påsken er på vej og alle drikker øl - carsberg???? ;)

 

Lina

 

 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)