Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Fragt af små pakker, under 20 kg

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Hvor skal man søge et firma som kan fragte små pakker (primært under 20 kg) nu når postdanmark smækker prisen i vejret ? 

Jeg afsender fra Nykøbing Mors og til hele landet ( dog mest sjælland 70%)

Det variere fra 1 til 15 pakker i ugen !

Er der nogen som kender til et alternativ til PD ? og jeg har forhørt mig hos GLS - syntes ikke rigtig om deres priser - men må ty til dem indtil der dukker andet tilbud op)

Send tilbud til : kennbo.grafik@gmail.com ( har flere samarbejdspartner som også "mangler" gode tilbud her fra Nykøbing Mors)

Jeg sender både privat og til erhverv

Kenn Bo

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 00:51

Hej Kenn,

Har du overvejet deres pakkeshop - altså GLS? Jeg synes da deres priser er ganske fornuftige. Bare husk at emballere forsendelsen rigtig godt.

/Anders

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 09:55

Du kunne prøve følgende firmaer:

DSV 

DPD

Danske fragtmænd

Bring

Fra Frederikssund
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:28

Hej Kenn

Måske kunne du være interesseret i en samlet løsning af lager og logistik. Vi kan give dig priser på en samlet løsning. Vi har i forvejen mange andre små firmaer som outsourcer deres lager med store fordele.

Fra Kbh S.
Tilmeldt 1. Dec 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:55

Hej Kenn Bo,

Du kan få bedre priser på GLS ved at være medlem af FDIH (FDIH.net) og så anvende deres rammeaftale med GLS. Priserne starter ved 36 pr. pakke udfra de mængder du oplyser. De kan komme længere ned med større mængder.

Har du over 1000 stk. om året, så henter de dem også direkte hos dig unden yderligere omkostninger - ved under 1000 stk. om året er det 40 kr. pr. gang.

Derudover så er der mange andre fordele ved at være med i FDIH når du er e-handelskøbmand.

Mvh.

Michael

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 14:53

Hej Michael 

Ligefrem e-handels købmand vil jeg ikke sige jeg er jo ! Har ingen webshop eksempelvis ! Skal man have det for at blive medlem af FDIH ? 

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra Kbh S.
Tilmeldt 1. Dec 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 08:50

Hej Kenn,

Det er ikke et krav at du har en webshop for at blive medlem. Jeg vil tro alle firmaer kan blive medlem hos FDIH - og siden du sender pakker så har du vel en form for postordre virksomhed, og det er jo også en del af FDIH interesse område.

Mh.

Michael

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)