Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Derfor bliver spil brugt mere som PR

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Fandt lige dette link som fortæller lidt om mulighederne for at bruge et spil som markedsføring

 

More news about advertising in video games from the New York Times.  Here is the link: http://www.nytimes.com/2005/04/11/technology/11game.html?ex=1113883200&en=6e3d0aa4c1629c81&ei=5070

You will notice big companies with big advertising budgets like Coca Cola and others are leading the way.

Vi bruger EGolf som vores spil og har reduceret vores PR omkostninger med ca. 25 %

 

Flere informationer om EGolf findes på http://egolfinternational.com/main.cfm?ID=TryUs

Mvh

 

Gert Nielsen Fleron

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)