Er der nogen med god råd om hvordan man starter et nyt firma.
Tak
David |
Du kunne jo starte med at klikke på fanebladet Start Virksomhed - lige under Debat, som du klikkede på for at komme herind i debatforum;-)
Er der nogen med god råd om hvordan man starter et nyt firma.
Tak
David |
Du kunne jo starte med at klikke på fanebladet Start Virksomhed - lige under Debat, som du klikkede på for at komme herind i debatforum;-) |
Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet
Nu kender jeg ikke noget til hvor meget erfaring du har indenfor branchen eller hvor du bor henne.
Da jeg startede virksomhed gik jeg ned til mit lokale væksthus og fik gratis hjælp til opstart, både advokat, revisor og mentorordning.
Jeg synes du skal søge der.
Hvis du har mere konkrete spørgsmål er du velkommen til at skrive her eller i Pb til mig:) |
Du kan jo starte med at hente Iværksætter 2011 her: http://ivbogen.dk - der er mange korte artikler om den administrative og økonomiske del af firmastarten i den. Dbh |
Der er milevidt forskel på fremgangsmåden alt efter om du har intentioner om at starte en service-, produktions- eller handelsvirksomhed, hvis du som minimum kommer med en indikation af hvilken genre du er indenfor vil du helt klart få bedre kvalitet af svar, og dermed også udnytte din egen tid mere effektivt :) |
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?