Jeg er ved at bygge et team op til at føre min forretningsidé ud i livet.
Jeg søger partner med expertise i webdesign og webprogrammering.
Jeg selv er økonom og har det seneste halve år brugt tiden på at skrive speciale og starte iværksætterklubben "UCEC" (www.ucec.dk) på Københavns Universitet.
Derudover søger jeg yderligere en partner med expertise i såkaldt Biometrics (specielt fingeraftryk, men det vil være en fordel hvis du kender til flere aspekter af Biometrics).
Jeg vil inviterer til møder i den kommende måned. Her vil jeg præsenterer jer for ideen, og vi kan se hinanden an.
Jeg håber der er nogle initiativrige og energiske mennesker derude som er frisk på at give sig 100%!
Er webdesigner - UX/UI'er men ikke kodehaj. Har 12 års erfaring fra branchen og vil gerne høre mere om hvad du har brug for (mit portfolio site hvor du kan se mit arbejde er lige på trapperne)
Tak for dit svar. User Interface og User Experience er bestemt vigtigt for at denne idé kan blive til noget.
Jeg søger, som jeg har skrevet, også en specialits i Biometri. Jeg har dog ikke haft held til at finde en endnu. Så snart jeg har fundet én, så vender jeg tilbage til dig.
Hvis du kender en "kodehaj", så sig endelig til. Jeg tror det bliver svært at gennemføre uden én med gode programmørkundskaber (Database, Sikkerhed osv.)
Jeg forestiller mig et team på 4: Biometriker, Programmør, Webdesigner og jeg selv.
Efter konsultation med en expert på området, så ser det ud til, at teknologien ikke med mig. Derfor ser det desværre ikke ud til at min forretningside kan udleves på nuværende tidspunkt.