Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé til produktudvikling/ny produktion i et i forvejen stort internationalt dansk firma.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en god idé til noget som et anerkendt dansk firma kan producere og som jeg tror kan blive en (kæmpe) succes.

Det er jo bare ikke til lige at præsentere dem for idéen uden risiko for at de snupper den og bruger den.

Er der nogen herinde som ved hvordan man kommer videre med idéen, såvidt jeg kan se kan man ikke tage patent på en idé?

Skal jeg bare forsøge at kontakte firmaet og håbe på de vil samarbejde og at det eventuelt kunne give mig en indtjening?

Helle

Tilmeldt 7. Feb 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:03

Hej Helle,

Hvis det er et emne der skal sprøjtestøbes i plast, kan du evt. kigge

forbi på vores hjemmeside, notioplast.dk der er måske noget du kan bruge.

Mvh

Dion Licht Jensen

Tilmeldt 14. Mar 11
Skrevet kl. 18:57

Hej Dion

Tak det vil jeg gøre, men desværre er det ikke plast.

Tilmeldt 14. Mar 11
Skrevet kl. 19:34

Jeg skal ikke lave en prototype, da produktet findes i forvejen, designet er nyt og produktet er nyt i forhold til hvad firmaet producerer, men de har materialet.

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 17:40

hvis det adskiller sig væsentligt (fra det du allerede kender) er den ny og kunne i princippet også have opfindelseshøjde, meen Helle fortæl i k k e om det her hvis du vil beskytte den med et patent eller brugsmodel, da en offentliggørelse her på sitet fratager dig denne mulighed.

Mogens Ludvigsen, www.ludvigsenpatent.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)