Hej.. Mit navn er Malte, og jeg er 18 år. Til daglig går jeg på en matematisk/samfundsfaglig linje, i 3g på Midtfyns Gymnasium. At skrive har altid været min store hobby, og jeg har derfor for nylig kastet mig over SEO artikelskrivning. Her har jeg i den seneste tid skrevet en hel del gratis artikler, hvilket jeg har lært meget af. Derfor tilbyder jeg nu at skrive nogle billige SEO artikler til dig! Hvis du ønsker at læse mere om, hvorfor du netop skal vælge mig til dine artikler, så brug endelig de næste 2 minutter på at læse mit indlæg. Mine kompetencer Jeg har i længere tid skrevet artikler for en hjemmeside, og holder derfor også meget af at skrive. Mit sprog bliver ofte beskrevet som værende bredt, og nuanceret. Med dette menes at mit ordforråd er ganske stort, og at jeg formår at sætte lidt kulør på artiklerne. Derudover ynder jeg at lære nye ting, hvilket kan være alt mellem himmel og jord. Derfor er jeg også meget fleksibel, hvad angår emner, og jeg kan skrive meget om det meste. Til sidst skal det nævnes, at jeg er meget pålidelig og elsker at arbejde, derfor kan du også være ganske sikker på at få leveret dit arbejde til den aftalte tid. Hvis du stadig er i tvivl om, hvorvidt jeg er den rette til at skrive dine artikler, kan du læse noget af mit tidligere arbejde, ved at følge disse links: http://www.gipote.dk/hunde-artikler - http://bvb09.dk/ Prisen Som nævnt ovenfor, har jeg skrevet en del SEO artikler gratis, med en masse positiv, og ikke mindst konstruktiv kritik til følge. Derfor ønsker jeg nu at kaste mig ud i noget lettere betalt arbejde. Jeg tilbyder derfor nu at skrive nogle billige SEO artikler, til dig som ønsker at få skrevet nogle kvalificerede SEO artikler, til lidt under den sædvanelige pris. Startbeløbet vil lyde på 70 kroner, for en artikel på 350 ord. Prisen vil altid være til forhandling, og ved bestilling af flere artikler, vil mængderabat også kunne forekomme. Hvis du stadig finder dette interesant, efter at have læst mit indlæg, er du meget velkommen til at kontakte mig på: malte.lillelund@gmail.com
|
Hej Malte!
Du er kommet ind på et ret konkurrence præget område her på amino :=)!
Du er velkommen til at skrive en mail til andreas@linde-media.dk, og skrive hvilke artikler du synes der kunne være interessante at skrive (vær lidt kreativ) på min side linde-media.dk. Hvis du kan finde på 10 titler, og tekster som du kunne skrive, så er jeg interesseret :=)