Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler for adwords

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg begyndt at kunne se der er flere der er begyndt at køre med flere adwordskampagner til samme firma, eks har de en på deres profil på dgs.dk og en hjemmeside, eller flere hjemmesider på det samme søgeord.

Man mister jo lidt lysten til at lave ordentligt SEO arbejde, hvis man bare kan smide to eller flere kampagner af sted til samme firma.

Hvordan  er reglerne for det?

Hilsen Frederik

Fra Ringsted
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 20:35

Hej Frederik

Du må da gerne køre 5 kampagner på advords til den samme side. ?

vh Jan

Mvh. Jan Christiansen

Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 20:37

Nu virker dit SEO arbejde jo på de organiske søgninger, og ikke de betalte, så hvorfor afskrækker det dig, at nogle springer over hvor gærdet er lavest? Smile

Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:51

Hej

Hvis det er tilfældet at man gerne må kører flere adwordskampagner til samme firma, så vil jeg da gerne have et tilbud på at få lavet ti forskellige hjemmesider, på hver deres domæne, samt en adwordskampagne til hver.

Det virker jo fuldstændig åndssvagt, at google f.eks. går så meget op i dc, hvis der så samtidig kan køre flere ens kampagner ude i siden.

Hilsen Frederik

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 21:01

Jan christiansen:
Du må da gerne køre 5 kampagner på advords til den samme side. ?

Hej Jan

Jeg er overbevist om at det Frederik mener er at: at der er et firma, der har flere hjemmesider, på flere forskellige domæner, men med samme ydelser, og derfra har flere adwords kampagner kørende oven i hinanden, og dermed kan være synlig flere gange på én side med adwordskampagner/en googlesøgning.

Hilsen Fru Glob

Fra Ringsted
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 23:30

Hej fru glob

Okay, sådan.

Nej det lyder da forkert.....

Da må være nogle adwordsfolk herinde der ved det.

Ellers Skal vi da have nogle flere  hjemmesider.

Men hvad hvis du opretter dig med flere konti hos google ?

vh Jan

Mvh. Jan Christiansen

Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 14:08

Hej Alle,

Du kan kun annoncere for ét domæne per søgeord (søgning) i Google. Dette er grundet, at Google kun viser én annonce per Display URL

Det har ikke noget at gøre med antallet af konti eller hjemmesider. 

Du kan dog forbigå denne regel ved at oprette skyggesider eller spejlsider, der har et andet domæne / Display URL. 

Det er dog en hamrende dårlig idé og vil foruden et dårligt ry i branchen, vil der være en stor chance for, at Google finder ud af det og udelukker dig helt fra at bruge AdWords. 

Brug Jeres kreativitet og skriv annoncer, der har en høj CTR og en høj profit - Så vil I glemme alt om at finde diverse smuthuller. Platformen er god nok til, at du kan få utrolige resultater ved at følge reglerne til punkt og prikke. 

Jeg kan dog heller ikke se hvorfor det skulle have indflydelse på trådstarters SEO-indsats. Bare fordi der er to annoncer fra samme firma ændrer det da ingenting? Ville det da være lettere for dig at få klik på din organiske placering, hvis det var to forskellige firmaer? (retoriske spørgsmål)

Mvh. Andreas

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)