Hej Alle,
Du kan kun annoncere for ét domæne per søgeord (søgning) i Google. Dette er grundet, at Google kun viser én annonce per Display URL.
Det har ikke noget at gøre med antallet af konti eller hjemmesider.
Du kan dog forbigå denne regel ved at oprette skyggesider eller spejlsider, der har et andet domæne / Display URL.
Det er dog en hamrende dårlig idé og vil foruden et dårligt ry i branchen, vil der være en stor chance for, at Google finder ud af det og udelukker dig helt fra at bruge AdWords.
Brug Jeres kreativitet og skriv annoncer, der har en høj CTR og en høj profit - Så vil I glemme alt om at finde diverse smuthuller. Platformen er god nok til, at du kan få utrolige resultater ved at følge reglerne til punkt og prikke.
Jeg kan dog heller ikke se hvorfor det skulle have indflydelse på trådstarters SEO-indsats. Bare fordi der er to annoncer fra samme firma ændrer det da ingenting? Ville det da være lettere for dig at få klik på din organiske placering, hvis det var to forskellige firmaer? (retoriske spørgsmål)
Mvh. Andreas