Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En iværksætters tanker og bekymringer i opstartsfasen.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Sussi Nyled Heinrichson:

Hej Martin,

tak for dine tanker og din feedback. Og vi ses i Køge - meldte mig til i det sekund jeg faldt over den på nettet!

Mange gode hilsner Sussi

Hej Sussi

Godt at høre Big Smile så ses vi jo i Køge. Har forsøgt at få en stand, for regner med at være der hele dagen. Men desværre var alt (de mindre) udsolgt...

Mange solskinshilsner Martin

Fra Karlslunde
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:36

"så er det ikke nødvendigt at skubbe dig selv ud af sengen morgenen. Nej, du vågner døsigt og er pludselig lysvågen, for det, du arbejdede på i går, var så spændende, at du springer ud af sengen og farer hen for at forsætte... SÅ er du på den rigtige hylde..."

Tak, Poul, for dit inspirerende og entusiastiske indlæg. Og det er PRÆCIS sådan jeg har det, som du skriver her. Jeg vågner godt kl 6.15 og skal have tre drenge op og i skole og børnehave, og bagefter skal jeg selv ind på det faste arbejde og tjene til regningerne, maden, institutionerne, tøj, tandlæge etc, og bagefter, når jeg kommer hjem, så griber jeg bøger, noter, mails, opbygning af hjemmesiden, kontakt til sparringspartnere, tanker må grifles ned, ideer prøves af, knytte nye netværk og støve de gamle af. Det er LYST. Jeg vil tage dine og alle andres råd til mig og glæder mig over den store velvilje til at støtte og sparre, som jeg har fundet på Amino.

Mange gode hilsner fra Sussi

Fra Karlslunde
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:43

Hej Mads,

hvor er det inspirerende at læse, at du tog dig tid til finde ud af, hvad du havde lyst til. Det er jo i virkeligheden dér, jeg selv er nået til, men jeg har ikke haft mulighed for at tage en time-out. Erkendelsen af, at mit arbejdsliv ikke var skruet optimalt sammen kom bare snigende, og var pludselig en dag allesteds nærværende. Dér bor den så idag, og er kilde til både glæde, drive og masser af energi. For den kan jo bruges, den erfaring, til at komme videre. Tænke de tanker om et anderledes arbejdsliv, hvor jeg netop fokuserer på, hvad jeg brænder for, er god til og har lyst til at blive udfordret på og blive endnu bedre. Den kunne også ligge som en sten i skoen og være et irritationsmoment af dimensioner. Dine konkrete råd om at teame op, finde energien i opgaverne/egne kompetencer er gode og dem vil jeg bestemt arbejde videre med. 

Mange gode hilsner Sussi  

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)