Så er tiden snart til at få skiftet til sommerhjul på jeres firmabiler. I den forbindelse tilbyder jeg komplette sommerhjul i alle størrelser til en super skarp Amino pris.
Vi forhandler udelukkende alufælge fra de førende tyske producenter - Dvs. ingen kinafælge i programmet !
Kig forbi www.auto-butikken.dk og find et alufælg design der passer dig og din bil - smid en mail på info@auto-butikken.dk - så vender jeg tilbage med et uforpligtende tilbud.
Husk at notere at du er Amino medlem i mailen.
Alle ordrer leveres fragtfrit i DK !
Med venlig hilsen
Mads G. Jensen
Auto-Butikken.dk
Mads G. Jensen
Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.
FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.
MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.
den forbindelse tilbyder jeg komplette sommerhjul i alle størrelser
Jeg kan ikke finde nogen komplette tilbud på din hjemmeside. For mit eget vedkommende, vil jeg foretrække at finde sæt/komplette tilbud - og ikke bruge tiden på at sidde et beregne med det ene og det andet.
- kun en venlig opfordring fra mig om min opfattelse.
Det har jeg taget til mig - og der vil blive lavet en kategori med komplette hjul i løbet af dagen.
Mads G. Jensen
Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.
FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.
MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.