|
Mht. mit indlæg elsk dig selv før du elsker andre! kom jeg desværre til at gøre reklame for mit firma - det var bestemt ikke min mening! Jeg udsendte så samme artikel igen, hvor jeg ændrede nogle ting og hvor jeg ikke synes den lugtede af reklame! Hvorfor har jeg skrevet denne artikel? Jeg brænder for at hjælpe mennesker til at blive deres egen bedste ven! Og i den anledning synes jeg det kunne være interessant at få nogle aminoers ord og mening omkring min artikel med på vejen? Og hvordan praktiserer du selv at være din egen bedste ven? Det kunne være nogle uddybende ord til hjælp til en ven, en nabo eller en amino! Jeg takker for de positive, og mindre rosenrøde besvarelser! Jeg mener bestemt at min artikel både er velskrevet og fantastisk! Jeg kan sagtens leve med at du/I ikke synes godt om den! Vi skal være her allesammen! Jeg er sådan indrettet som menneske at selv om det ikke er alle mennesker jeg har kemi med ønsker jeg dem stadig en fortsat god rejse! Varme hilsener Catherine
|
Catherine Winkler:Mht. mit indlæg du skal elske dig selv før du elsker andre! kom jeg desværre til at gøre reklame for mit firma - det var bestemt ikke min mening!
Jeg udsendte så samme artikel igen, hvor jeg ændrede nogle ting og hvor jeg ikke synes den lugtede af reklame!
Hvorfor har jeg skrevet denne artikel? Jeg brænder for at hjælpe mennesker til at blive deres egen bedste ven!
Og i den anledning synes jeg det kunne være interessant at få nogle aminoers ord og mening omkring min artikel med på vejen?
Og hvordan praktiserer du selv at være din egen bedste ven? Det kunne være nogle uddybende ord til hjælp til en ven, en nabo eller en amino!
Jeg takker for de positive, og mindre rosenrøde besvarelser!
Jeg mener bestemt at min artikel både er velskrevet og fantastisk! Jeg kan sagtens leve med at du/I ikke synes godt om den!
Vi skal være her allesammen! Jeg er sådan indrettet som menneske at selv om det ikke er alle mennesker jeg har kemi med ønsker jeg dem stadig en fortsat god rejse!
Varme hilsener Catherine
Bliv gratis medlem