Fin side med informationer men siden fanger mig ikke rigtigt. Jeg synes den bliver for kedeligt med sort og Hvidt over alt. Ved ikke om det bare er mig.
- Lav baggrunden fixed sådan at den ikke ruller med når man bevæger sig op og ned på siden. Dette sørger for at man ikke kan se at baggrunden er bygget op af mange billeder. - Du har forvrænget nogle af billederne på siden, bl.a. det der hedder min A-Kasse - Fjern alle banner reklamer, da de virker utroværdige og sats i stedet på at folk klikker på akasserne. - Centrer dine priser og lav dem grønne i stedet.
mere tekst om a-kasser , ved hurtig søgning google stod mere om alle a kasser end gjorde på din side , for at ligge bedre skal mere tekst normalt om a kasser.
hvordan kontakter man dig jeg kunne ikke finde en kontak side ?
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Når jeg ser på siden oplever jeg et stort blankt område under din introtekst hvor der bare står "Error: Invalid data. 26880" (jeg bruger Google Chrome)
Hvis du vil vise bannerreklamer nederst så bør de udelukkende være relevante. Ligenu ser jeg en reklame med 'Vind 9000 kr.' - det virker ikke helt så seriøst i.f.t. din uvildige oversigt.
Mvh. Ken
p.s.: Partner-ads har også nogle a-kasser. Har du kigget på hvad der tilbydes af satser der?