Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gear til videointerview - sælger du eller kender du én, der gør?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj,

Jeg overvejer at gå i gang med at indspille flere videoer og lave interviews når jeg er rundt omkring i landet og snakke med ildsjæle. Der er alt for mange gode budskaber, der ikke bliver spredt :-)

Det vigtigste er, at jeg kan lave god lyd, så jeg skal kunne tilslutte en mikrofon - ikke med minijack, for det går altid i ged.

Så har du en sampak med kamera, mikrofon og stativ, så kontakt mig endelig - også hvis du har gode råd til køb eller kan anbefale noget.

Dbh

Tommy

Hej med dig :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 02:15

Hej Tommy

Jeg tror du får svært ved at finde et digitalt kamera med mulighed for ekstern mikrofon som ikke er minijack.... Tror du kommer til at betale godt for det...

Men er du interessret i andet, så har jeg et Canon XL1s inkl udstyr til salg på dba.dk - se her:

http://www.dba.dk/canon-xl1s--udstyr-canon/id-72466257/

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 11:29

Hej Morten,

Er der mulighed for ekstern mikrofon i det kamera? Og er det evt. den, der følger med?

Mvh

Tommy

Hej med dig :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:04

Hej Tommy.

Ja de er mulighed for eksterne mikrofon.

Den mikrofon der hører med er en standard mikrofon. Hvilke ekstra mikrofon du skal have, afhønger lidt af hvilke formål du skal bruge kameraet. Er det noget ala interviews, så skal du nok have en click-on, men der er så mange muligheder mht. lyd....

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)