Tror i ikke SKAT er ligeglade med en bærbar, som jeg køber i USA efter sommerferien, og som jeg kommer hjem med efter mit skoleår er slut. - Det er jo ikke engang sikkert jeg køber en derovre
Tænk langsigtet med hensyn til køb af computer. Jeg syntes der er nogle ulemper ved Macbook Air, så vidt jeg husker er der ikke noget dvd-drev med, eller tager jeg fejl? Og ja, den er en del tyndere, men nu har Macbook Pro jo ikke ry for at være tykke og tunge. Jeg vil klart købe en Macbook Pro, og til den pris, vil jeg gerne havde en med til DK....;0)
Jeg kører selv Macbook Pro, den gl model med sølv tastatur, Og jeg står også og overvejer den nye Macbook Pro. Måske du skulle prøve at arbejde med en Air på skødet i sofaen eller lign, den er simpelthen for let m.m.
Men god fornøjelse over there og held og lykke med din, kommen, nye Mac....
Ang. det med at Macbook Air'en ville være for let, vil jeg da helt klart tage op til overvejelse. Fordi lige nu har jeg en rigtig tung og klodset bærbar (Acer Aspire 8930G) som er rigtig dårlig mht. hardwaren.
Men jeg syntes bare stadigvæk ikke, at jeg bruger disc-drevet på min nuværende bærbar, så jeg tror ikke det vil være et problem.
Nu syntes jeg også bare en Macbook Pro er vildt dyr, men den nye der lige er kommet ser ud til at være virkelig god med dens I7 processor!