Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsvundet fra google (næsten)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Indtil i aftes, lå vores hjemmeside nogenlunde pænt på søgeordene: kørekort aalborg, køreskole aalborg og mere i den dur. I dag er vi ikke engang kommet frem, når vi kommer til side 33.

Jeg har i nat fornyet vores design, men indholdet er det samme, og jeg mener bestemt at jeg på ingen måde spammer med hverken overforbrug af enkelte ord, skjulte tekster eller andre "grå" ting.

Siden er ren hjemmestrik, og det er den nødt til at være indtil vi har rendt forretningen op i omdrejninger, så vi kan betale folk for at lave en proff side.

Jeg sidder lige nu og retter keywords, title o.s.v. o.s.v , og det varer nok resten af dagen - men det er ikke det, der er galt, for de var ikke individuelle på siden før jeg fornyede designet.

Jeg undrer mig over hvad google er sure i masken over.

Kan du se det? 

http://www.loneginnerup.dk/

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 16:13

Det er kun designet, og ikke URL'erne du har ændret?

Så vidt jeg kan se, så er det ikke fordi du ubevidst har ændret i URL'er uden korrekt 301 redirect, hvilket ellers nemt kunne have været en oplagt årsag:

http://www.google.dk/search?q=site%3Aloneginnerup.dk&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:da:official&client=firefox-a

Men har ikke undersøgt det til bunds...

MVH
Tobias Thaastrup-Leth

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 16:17

Det er KUN designet jeg har ændret

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 16:18

en ting der springer i øjnene når jeg kigger på forsidens html-kode, er den overdrevne brug af meta-tags.

hvad gør denne her godt for:?

<META NAME="forsiden køreskole-ginnerup" CONTENT="forsiden køreskole-ginnerup">

Jeg ved ikke om det decideret er det google har slået ned på, men det hører jo klart til "den skjlute del" af en hjemmeside, og jeg kunne godt være tilbøjelig til at mene at det ikke er så velset at Meta-spamme sine sider.

En anden ting kan være alderen på dit website, er siden forholdsvis ny på nettet, har du blot oplevet at google rangerer dig højt i startfasen, for efterfølgende at placere dig "efter fortjeneste".

Jeg har ikke gennemanalyseret din side, men det var blot to hurtige skud fra hoften.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 16:22

Hej lone

Jeg er ikke SEO ekspert men  kik på dette link

Kan du se hvor mange gang der står: køreskole-ginnerup

Det er dine titler der bliver vist, dem vil jeg anbefale dig at ændre så disse bliver unikke.

/allan

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 16:49

Tak for svar.

Siden har ligget der siden 1999-03-14, så den har ikke haft nyhedens interesse i mange år.

Ja jeg kan godt se at den er gal med at der står køreskole-ginnerup mange gange, og jeg sidder og retter det nu, men det stod der jo også i aftes, men måske det går til en dag hvor google så ikke synes det går mere.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 21:01

H1 tags er brugt på et "&nbsp;" på de sidder jeg har tjekket. 

Du bør bruge et H1 tag på hver underside som en overskift der handler om sidens indhold og gerne har noget med dine keywords at gøre samtidig.

Du har næsten ikke noget tekst på siden udover din emneliste, og meget lidt tekst der omhandler "kørekort Aalborg" og andre interessante ord for dig. Du har nærmest underdrevet ved stort set ikke at skrive om nogle af de ting du gerne vil findes på. Min lille hurtige gennemgang viser også at du ikke har nogle pagetitles der omhandler kørekort Aalborg.

Prøv at sætte dig lidt i googles sted. Hvorfor skulle google få indtrykket af du tilbyder kørekort i Aalborg når det stort set ikke fremgår samlet nogle steder hverken af tekst, overskrifter (H1/H2), sidetitler eller URL´er? 

Det gode er at det er noget der kan rettes op på. 

Du er velkommen til at skrive en PB hvis du ønsker noget uddybet, evt over telefonen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 21:29

Tak for svar, jeg suger til mig, og forsøger at rette op :)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:35

LoneG:
Tak for svar, jeg suger til mig, og forsøger at rette op :)

Så kan du suge endnu mere med seo-lex af Thomas Rosenstand, den findes i en gratis udgave men vil anbefale dig at købe den ;)

Du kan også snuppe seo.2.0 af Mikkel Demib

God fornøjelse ;)

/allan

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:07

der er kun 88 links ifølge yahoo site seach til din side

husk lav alt på siden unik , tekst , titler og overskrifter mv.

husk bloggen lig nyhder på din siden

et par ideer i denne her tråd hvorndan man kan videre formidle sin hjemmeside http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)