Indtil i aftes, lå vores hjemmeside nogenlunde pænt på søgeordene: kørekort aalborg, køreskole aalborg og mere i den dur. I dag er vi ikke engang kommet frem, når vi kommer til side 33. Jeg har i nat fornyet vores design, men indholdet er det samme, og jeg mener bestemt at jeg på ingen måde spammer med hverken overforbrug af enkelte ord, skjulte tekster eller andre "grå" ting. Siden er ren hjemmestrik, og det er den nødt til at være indtil vi har rendt forretningen op i omdrejninger, så vi kan betale folk for at lave en proff side. Jeg sidder lige nu og retter keywords, title o.s.v. o.s.v , og det varer nok resten af dagen - men det er ikke det, der er galt, for de var ikke individuelle på siden før jeg fornyede designet. Jeg undrer mig over hvad google er sure i masken over. Kan du se det? |
Det er kun designet, og ikke URL'erne du har ændret?
Så vidt jeg kan se, så er det ikke fordi du ubevidst har ændret i URL'er uden korrekt 301 redirect, hvilket ellers nemt kunne have været en oplagt årsag:
http://www.google.dk/search?q=site%3Aloneginnerup.dk&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:da:official&client=firefox-a
Men har ikke undersøgt det til bunds...