Hej Amino'er Jeg har arbejdet på en idé i gennem længere tid og det har nu ført til en forretningsplan og budgetterne er ved at blive lavet. Virksomheden kommer til at befinde sig på et marked, som er præget af forholdsvis stor konkurrence, hvilket jeg betegner som red ocean. Dog er jeg af den opfattelse at konkurrence er sundt og hvis man kan bencmarke på markedet, så vinder man i det lange løb, derfor gør min idé at man går fra red ocean og over i blue ocean, hvor konkurrencen er knap så hård. På markedet er der et stort uudnyttet hul, der med den rigtige indsats og det rigtige koncept kan blive en særdeles god og sund forretning. Konceptet/idéen er på plads. Der er også tænkt på fremtidig ekspansion, hvilket helt sikkert bliver en mulighed inden for en overskuelig og hurtig fremtid. Jeg kan og vil ikke uddybe omkring konceptet/idéen her på Amino, hverken offentligt eller via Privat besked, da jeg vil tage en snak med interesserede investorer face to face i stedet. Det er nemmere at forstå og forklarer under 4 øjne. Mål for investor kapital: 400.000 kr. Virksomheden bliver oprettet som et ApS, der vil blive nedsat en seriøs og målrettet bestyrelse for at sikre optimal styring og udvikling af virksomheden. Jeg ser meget frem til at høre fra interesserede investorer. Skrive gerne en privat besked. Henrik Eriksen |
Har fået kontakt til et par investorer, dog er andre da velkomne!