Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger WP plugin til medlemmer (Ikke backend access)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej guys!

Min hjemmeside : tattoogear.dk er en webshop til B2B branchen.

Derfor har jeg lavet et script i mine filer der gør at man ikke kan se priser hvis man ikke er logget ind. Shop funktionen "add to cart" kan heller ikke ses eller benyttes hvis man ikke er logget ind.

Det jeg leder efter er et "login plugin" der fx er placeret i en sidebar, hvor kunderne kan logge ind og derefter bliver priser og shop funktion synlig.

Det der IKKE skal ske når de er logget ind er at de kommer backend! Men blot blive redirected på samme side som de loggede ind fra bortset fra at de nu kan se priser og shopfunktion.

Så enkelt sagt, et login plugin der ikke redirecter brugerne ind på admin / backend panelet.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 12:14

for lige at være sikker, det er Wordpress cms du søger plugin'et til, synes ikke det fremgik helt tydeligt af din forklaring?

Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 12:37

Jo det er til Wordpress :)

Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 12:53
Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 13:06

Slet ikke nogle bud?

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 13:23

JaskoB:

Det jeg leder efter er et "login plugin" der fx er placeret i en sidebar, hvor kunderne kan logge ind og derefter bliver priser og shop funktion synlig.

Hvis du googler "wordpress membership plugin" får du forskellige plugin.
Her kan du vælge mellem mere eller mindre avancerede plugins og til enhver pengepung.

Disse plugins giver dig mulighed for at styre hvilke sider dine kunder må få adgang til

Vh Finn

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)