Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SAXO.COM - God oplevelse

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bestilte "Atlas Shrugged" hos Saxo.com fordi jeg fik den anbefalet. Den kostede 139kr så jeg bestilte den uden at tøve.

Så kom den her for et par dage siden, og den havde mildt sagt fået tæsk. Siderne var bøjet, coveret ridset og revnet. Jeg tog billeder af bogen ... mest fordi jeg kunne, for jeg vidste godt jeg ikke orkede at tage et stort skænderi op med dem.

Så da jeg fik en mail fra dem næste gang med en "Bogen skulle nu være modtaget"-mail svarede jeg dem ... ganske flabet, det eneste jeg skrev var " Jeg ved ikke hvad det ligner ... jeg har lige modtaget bogen, den var fuldstændig massakreret, krøllet, bukkede kanter og på omslaget ... det er altså ikke iorden."

Jeg medsendte ikke billederne eller gjorde noget som helst for at sandsynliggøre mit krav ... og uden og blinke blev jeg tilbudt at få bogen refunderet eller få et nedslag i prisen ... og mailen med tilbudet kom endda klokken 23:01 en Lørdag aften.

Jeg svarede og sagde selvfølgelig tak til tilbudet, og nu sider jeg så og overvejer hvilken bog jeg skal bestille næste gang ... og næste gang tør jeg godt købe en bog der faktisk koster noget, nu hvor jeg ved at de faktisk tager deres kunder seriøst.

Det var en dejlig oplevelse, tak til Saxo.com herfra og varme anbefalinger til jer andre :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 23:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lækkert med så god service :) 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 08:38

Imponerende god service. Hvis de behandler alle deres kunder er det underligt, at de kun har en Trustscore på 7.7 - den oplevelse der er da til mindst 11. Stick out tongue

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 08:48

10-4 godt gået af SAXO, de tager ansvar for deres fragt firma.

Mikkel, du burde også skrive hvem som har stået for leveringen. I de fleste tilfælde er bogen hel når den afsendes, men der er nogle fragtfirmaer som mener at nogle pakker skal behandles på en mindre pæn måde. 

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 08:53
Overholder de ikke bare købeloven - er det ikke bare en selvfølge.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 12:01

Jeg køber jævnligt bøger hos Saxo.com og har altid fået super service :-)

Det er ikke længe siden, at jeg købte den nyeste udgave af en bog om skatteret - fik så en mail fra Saxo.com om at forlaget havde opdaget en fejl i bogen - og at de ville sørge for at få sendt mig den rigtige udgave - den kom så med posten få dage efter :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)