Jeg bestilte "Atlas Shrugged" hos Saxo.com fordi jeg fik den anbefalet. Den kostede 139kr så jeg bestilte den uden at tøve. Så kom den her for et par dage siden, og den havde mildt sagt fået tæsk. Siderne var bøjet, coveret ridset og revnet. Jeg tog billeder af bogen ... mest fordi jeg kunne, for jeg vidste godt jeg ikke orkede at tage et stort skænderi op med dem. Så da jeg fik en mail fra dem næste gang med en "Bogen skulle nu være modtaget"-mail svarede jeg dem ... ganske flabet, det eneste jeg skrev var " Jeg ved ikke hvad det ligner ... jeg har lige modtaget bogen, den var fuldstændig massakreret, krøllet, bukkede kanter og på omslaget ... det er altså ikke iorden." Jeg medsendte ikke billederne eller gjorde noget som helst for at sandsynliggøre mit krav ... og uden og blinke blev jeg tilbudt at få bogen refunderet eller få et nedslag i prisen ... og mailen med tilbudet kom endda klokken 23:01 en Lørdag aften. Jeg svarede og sagde selvfølgelig tak til tilbudet, og nu sider jeg så og overvejer hvilken bog jeg skal bestille næste gang ... og næste gang tør jeg godt købe en bog der faktisk koster noget, nu hvor jeg ved at de faktisk tager deres kunder seriøst. Det var en dejlig oplevelse, tak til Saxo.com herfra og varme anbefalinger til jer andre :-) |
Lækkert med så god service :)