Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Engletekstiler

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg ved ikke om jeg spørger for meget, men here goes. Udover den ide som jeg har offentliggjort for nylig, så har jeg altså også en anden ide, som jeg også gerne vil have realiseret hurtigst muligt.

Derfor vil jeg spørge jer herinde, hvor finder man de producenter som producerer selve stoffet, som bliver brugt i symaskinerne til at sy tøj ud af. For sagen er den, at jeg skal bruge nogle englestoffer, og med det mener jeg stoffer med englemotiver på. Jeg har virkelig prøvet at søge så godt jeg kunne, men google og jeg er, og bliver aldrig gode venner:-( For jeg kan simpelthen ikke finde rundt i det. Så er der nogen her, der ved hvor man får produceret selve stoffet?

På forhånd tak for hjælpen:-)

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 13:27

Jeg mener at størstedelen kommer fra lavtlønslande. Hvis du går i dialog med fabrikker i Asien vil du erfare at flere af dem har store designer-huse som kunder..

Mvh
PLI | Affugter

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 13:46

Men kan vel aldrig spørge FOR meget..;-) Man vælger jo selv om man vil svare...:D

Men lige m.h.t. det du spørger om nu, så prøv at søge på metervareproducenter eller bare metervarer engros.. Men du skal nok være forberedt på, at du skal kunne aftage en del, og meget afhænger også af om dit motiv skal være indvævet eller "bare" trykt på.. (det har blandt meget andet, også betydning for hvordan det er, at have på)

Af nogle af dem der måske kan hjælpe derhjemme er f.eks. Thygesen Textile i Ikast/Herning (jeg husker ikke lige om det er den ene eller den anden) - men det kan googles... Selvom du ikke mener at google er din ven, så prøv alligevel..;-))) Det handler jo også om at søge efter de rigtige termer.:)

Held og lykke!

vh/ Ulrik

Fra Dongguan, Guangdong, China
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 03:24

Halløj

Jeg er flyttet til Kina sammen med kæresten, og min svigerfar som har boet herude i mange år, er grossist. Kina er lige landet for at få produceret stof. Det er såmænd sagtens noget vi kan være med til at finde til dig. Sunvision China er 100% danskejet med base i Hong Kong.

Send mig en mail om varen, så jeg ved hvad jeg skal kigge efter til dig, hvis du har interesse for dette.

Med venlig hilsen

Natacha Nielsen

Sunvision China Ltd.

natacha@sunvisionchina.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)