Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Links i signatur hos Amino - Går det udover SEO?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan roligt lave 3000-4000 links til din side om måneden. Det vil tage tid før de bliver opdaget i google, så det er ikke farligt. Jeg har selv bygget 10-15k links på 3 dage, og kun 450 kan ses i Yahoo Site explorer indtil videre.

--------------

Jeg tilbyder SEO on demand
Få +2000 blog posts for 450kr
Eller få 7000 forum links for 450kr

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:32

SEO-Kongen:

Du kan roligt lave 3000-4000 links til din side om måneden. Det vil tage tid før de bliver opdaget i google, så det er ikke farligt. Jeg har selv bygget 10-15k links på 3 dage, og kun 450 kan ses i Yahoo Site explorer indtil videre.

Hvis du mener, at antallet på Yahoo Site Explorer er den endegyldige sandhed for det totale antal sites, som Google har indekseret eller crawlet, vil jeg meget gerne bede dig dokumentere din påstand. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 00:49

Jeg forstår ikke helt, hvad du ønsker. Vil du se beviser på, at de er indekseret i google?

Hvis du giver mig en list over 10k backlinks til din side, skal jeg nok inden for en time fortælle dig, hvilke som er indekseret =) Jeg kan også fortælle dig, hvilke "anchor texts" der er brugt som link. Jeg bruger YSE til at overvåge antallet af backlinks selvom google er den primære traffikkilde.

Du kan jo give mig en udfordring, hvis du ikke tror på mig =)

FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvilket land er du konge i ?

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 00:58

Konge i bogstaveligste forstand er desværre ikke tilfældet, men det er forhåbentlig let at huske mit brugernavn. Jeg bor i Belgien, flytter til Danmark til sommer. Har du andre spørgsmål?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:58

Ps:

Du virker som en sød nok fyr, men du ved ikke særlig meget om SEO. Ikke for at være grov overfor dig, men du havner snart i nogle diskussioner herinde, fordi du giver råd som er potentielt skadelige for folks hjemmesider, og det er der en del der bliver sure over.

Så det er også sagt som en advarsel :-) Men det finder du snart ud af :-)

God weekend

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 01:08

Jeg ved ikke særlig meget om SEO?

Vil du følge en af mine hjemmesiders process? Jeg startede linkbuilding sidste måned. Hvordan ved du, hvad der er skadeligt? Jeg lavede 10k JUNK LINKS på en side på en måned som test.. Dvs 10k links fra hjemmesider der var fuldstændigt spammede, og min side havnede på første side. Ja, jeg ved godt google ville under normale omstændigheder have straffet mig, og det var heldigt, at de ikke gjorde, men siden da, bruger jeg en mere kvalitetsbaseret teknik, og det lader til at have virket. Jeg har læst i SEO fora i noget tid, og gør det stadig, når der er noget, og har selv set, hvad der dur og ikke dur på mine sider, og så længe du får under 50-100 links på Yahoo Site Explorer om dagen, så vil jeg vurdere man er på den sikre side. Det skal nævnes jeg fik 10k links på YSE på en måned - dvs nok mere end 40k spam links i alt. Det er selvfølgelig ikke en taktik jeg vil påføre  seriøse sider, men det jeg tilbyder er sikker linkbuilding.

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 01:10

PS - hvis google straffede sider så let, hvorfor ville folk da ikke istedet lave destruktiv linkbuilding. Dvs, hvis du ligger på placering 10 (nederst på side 1), så bare spamme alle dem foran. Ingen af mine sider er nogensinde blevet deindekseret.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 01:26

SEO-Kongen:

Jeg ved ikke særlig meget om SEO?

Vil du følge en af mine hjemmesiders process? Jeg startede linkbuilding sidste måned. Hvordan ved du, hvad der er skadeligt? Jeg lavede 10k JUNK LINKS på en side på en måned som test.. Dvs 10k links fra hjemmesider der var fuldstændigt spammede, og min side havnede på første side. Ja, jeg ved godt google ville under normale omstændigheder have straffet mig, og det var heldigt, at de ikke gjorde, men siden da, bruger jeg en mere kvalitetsbaseret teknik, og det lader til at have virket. Jeg har læst i SEO fora i noget tid, og gør det stadig, når der er noget, og har selv set, hvad der dur og ikke dur på mine sider, og så længe du får under 50-100 links på Yahoo Site Explorer om dagen, så vil jeg vurdere man er på den sikre side. Det skal nævnes jeg fik 10k links på YSE på en måned - dvs nok mere end 40k spam links i alt. Det er selvfølgelig ikke en taktik jeg vil påføre  seriøse sider, men det jeg tilbyder er sikker linkbuilding.

Linkbuilding skal ikke gøres op i tal, men i værdi. Hellere bruge tiden på at få 50 virkelig gode links fra relevante hjemmesider, end flere tusinde halv-dårlige links.

Må jeg være så fræk at spørge dig, om hvor lang tid du har testet? Ofte er det nemlig sådan, at man ikke kan drage konklusioner inden for en relativt kort tidperiode. Der er før lavet tests, hvor man har linkbuildet så spammy som overhovedet muligt, hvor effekten var rigtig rigtig god i starten, men at der efter mange måneder pludselig skete en bortfiltrering af testsiden

/ Emil

Tilmeldt 12. Mar 11
Skrevet kl. 01:31

De 10k links blev lavet i november/starten af december.

Vil du klassificere nedenstående som kvalitetslinks?

http://blogxe.com/gamesflash/2011/02/22/talalay-latex/
http://allgames.coffeetarian.com/2011/02/22/talalay-latex/
http://foodgames.epsocial.com/2011/02/22/talalay-latex/

Det er sådanne 2000 jeg tilbyder. Tro mig, jeg vil ikke anbefale, at man laver 10k spam kommentarer direkte til sin side, men de kan være gode til at indeksere backlinks hurtigere, hvis man nu laver 50-100 til hvert backlink.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)