Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandører. (tele-banchen).

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Feb 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er i overvejelses fasen om, om jeg skal starte en virksomhed op og evt. indenfor hvilken branche osv.

Jeg har umiddelbart en ide, men mangler nogle leverandører. Jeg vælger at finde dem først så jeg kan lave nogle kalkulationen på om der overhovedet er penge i det og hvor hård konkurrencen egentlig er.

Jeg ved dog ikke hvordan man søger efter det ( jeg har i hvert fald ikke haft det store held )

Jeg har hørt at der er et firma i Herning, tæt ved biblioteket, som kun beskæftiger sig med at finde leverandører til deres kunder.

Jeg kender desværre hverken navn eller noget andet på det, er der nogen som kender til det eller andre steder hvor jeg kan få hjælp ?

Fra 8900 Randers
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 11:47

Hej Thyregod

Hvilken branche søger du leverandøre i ??

Nationalt eller internationalt ??

Tilmeldt 20. Feb 08
Skrevet kl. 13:12

Det er indenfor Tele branchen, helst nationalt.

Jeg har planer om at starte en webshop op, som så skal lanceres i Danmark og måske udlandet senere hen alt efter succesen

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 13:21

Hej Thyregod

Nu sidder jeg selv i Innovatorium i Birk, og der er også www.infogate.dk, der så vidt jeg ved, er tilknyttet til biblioteket. De laver søgninger på bl.a. leverandører. Jeg ved ikke om det er dem du tænker på?

Tilmeldt 20. Feb 08
Skrevet kl. 13:27

Jeg har aldrig kendt navnet på dem, men har bare hørt om det og det skulle være rigtig godt. Jeg tror vi ramte plet, det lyder i hvert fald meget lovende :D

Jeg siger mange tak for hjælpen og skriver igen senere hvis der er noget, Jeg er i hvert fald sikker på at de kan bringe mig videre med hensyn til min søgen efter leverandører.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)