Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skiller man ægte ting ud fra kopier?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften aminoer

Blev så glad i går, da min kære mand spurgte om vi skulle køre ned og hente en iPad.

Jeg kunne godt tænke mig at spille smølfespil større end på min iPhone.

Da han så havde liret mig helt op, og vi var på vej ud af døren kom han med betingelsen for at få den..... at jeg skulle sælge den Louis Vuitton taske der står og samler støv i skabet!!!

Hvilket jeg kunne se, og satte den til salg med det samme på trendsales og den blå avis.

Nu bliver jeg så disset for at tasken skulle være fake?!
Der er snart ikke noget ved at have originale ting, når størstedelen tror det er kopier.

Hilsen Ida

Tasken kan ses her!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:51

De fleste har en meget begrænset viden om Louis Vuitton, og lever i en verden, hvor alt hvad de læser fortolkes på deres egen måde...

Bare det at du oplyser, at der er en kvittering fra LV i København, burde få de fleste til at indse, at tasken med meget stor sandsynlighed ik var fake...

Men held & lykke med salget. Du skal nok satse mest på TS eller Rebuy, hvis den skal sælges...

Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 02:11
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

@Fru Glob: Det kan godt være, jeg er ny på Amino, men helt ærligt - jeg har ikke lyst til at læse om, hvordan din mand "havde liret dig op". Jeg er ikke sippet, men har bare ikke lyst til at læse om, hvordan andre spiller seksuelt op til hinanden! :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:18

Danny Poulsen:

@Fru Glob: Det kan godt være, jeg er ny på Amino, men helt ærligt - jeg har ikke lyst til at læse om, hvordan din mand "havde liret dig op". Jeg er ikke sippet, men har bare ikke lyst til at læse om, hvordan andre spiller seksuelt op til hinanden! :-)

Vi andre har ik lyst til at læse indlæg, hvor afsenderen ik læst teksten, som han/hun kommenterer... Men sådan er vi så forskellige ;D

Tilmeldt 13. Mar 11
Skrevet kl. 02:22

Fashion-Seller:

Danny Poulsen:

Vi andre har ik lyst til at læse indlæg, hvor afsenderen ik læst teksten, som han/hun kommenterer... Men sådan er vi så forskellige ;D

Hvad mener du? Havde læst teksten!? :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:30

Danny Poulsen:

Det jeg skriver ;D

Der er ik beskrevet nogen seksuelle tendenser i trådstarters indlæg, men hun har brugt et SLANG-udtryk for ordene FORVENTNINGSFULD eller HELT OPPE AT KØRE eller SPÆNDT...

Tilmeldt 13. Mar 11
Skrevet kl. 02:33

Fashion-Seller:

Danny Poulsen:

Det jeg skriver ;D

Der er ik beskrevet nogen seksuelle tendenser i trådstarters indlæg, men hun har brugt et SLANG-udtryk for ordene FORVENTNINGSFULD eller HELT OPPE AT KØRE eller SPÆNDT...

Ok, hvis du mener, at det er tilfældet, så...hehe! :-)

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 06:10

Danny Poulsen:

Jeg er ikke sippet...

Det er da ekstremt sippet at tage et citat ud af kontekst, og bruge det til at skabe en seksuel stemning. Det var jo slet ikke det, Fru Glob mente.

On topic: Med dyre ure er det jo sådan, at man kan få dem verificeret hos en urhandler. Kan det samme ikke lade sig gøre med din taske? Altså - ikke hos en urhandler, men så hos Louis Vuitton eller en godkendt distributør af the real thing?

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 10:31

Hej Danny Poulsen

Der lå intet seksuelt i det jeg skrev, men tak for interessen for mit indlæg Wink

Til jer andre Aminoer, jeg har prøvet at sætte den til salg på trendsales også, og håber på det bedste.

Jeg ved Louis Vuitton ikke udfører nogen form for validering af deres tasker, det har de ikke tid til.
Jeg ved ikke om der er andre steder man kan få det gjort.

Hilsen Fru Glob

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 10:47

Hejsa.

Nej det burde jo ikke være nødvendigt at få tasken vurderet, når der er kvittering på den.

Men er den steget SÅ meget i værdi, på bare 2år? Til det dobbelte næsten... Så vil jeg da investere i LV tasker Stick out tongue ha ha.

Håber du får spillet noget på din nye IPAD Wink

Mvh

Michael Haahr

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)