Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pas på tilbud om søgemaskineoptimering

Side 5 ud af 6 (53 indlæg)
Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Don-:

"Synes ikke godt om"...

Selvfølgelig er der mange flere gode SEO folk derude end den sølle håndfuld herinde. Forskellen er bare at de har travlt med at levere et godt stykke arbejde, hvorimod dem herinde har travlt med at promovere sig selv, mens de gør et desperat forsøg på at holde "nye" amino-eksperter fra fadet. 

Jeg er med garanti den eneste der vil indrømme at det forholder sig sådan, da frygten for dårlig omdømme og dårlig amino karma afholder folk fra at sige hvad de virkelig mener, når sådan noget vrøvl bliver hældt ud på forummet...

Yeaaah i said it :)

Go aften til jer alle

Og den scorede du lige -13 point for af en eller anden grund. Øv, at ytringsfrihed bliver straffet.

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Tilmeldt 5. Feb 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:18

Ja, jeg tager dem gerne :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Jepsen:
Øv, at ytringsfrihed bliver straffet.

Du har da fuldkommen misforstået hvad ytringsfrihed handler om, hvis du mener at det ikke inkluderer retten til at kritisere det vrøvl andre lukker ud.

Tilmeldt 5. Feb 11
Skrevet kl. 17:28
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vrøvl i din optik gør det jo ikke nødvendigvis til vrøvl med 2 streger under, lad os lige slå det helt fast...

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 17:28
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel deMib Svendsen:
Du har da fuldkommen misforstået hvad ytringsfrihed handler om, hvis du mener at det ikke inkluderer retten til at kritisere det vrøvl andre lukker ud.

Du har fuldkommen misforstået, hvad der blev skrevet ovenover, hvis det er det, du påstår. Han sagde, at folk undlader at sige, hvad de vil, for at undgå at miste amino points =)

SEO Tilbydes billigt! Se min profil eller send mig en besked
FÅ 200 RELEVANTE blog sider at kommentere på helt gratis! Se dine konkurrenters backlinks nu!

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis Amino points holder folk fra at skrive åndssvage og ugennemtænkte indlæg igennem, så tjener de et smukt formål! Smile

Tilmeldt 5. Feb 11
Skrevet kl. 17:46
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det er rigtigt Halfdan, men problemet er jo at det bliver brugt til at afholde folk fra også at være kritiske overfor bøvl der kommer ud af de selvudnævnte eksperter´s keyboard :)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Som jeg tolker pointsystemet: Det er muligt at give 1 til 5 stjerner til et indlæg, som man har en holdning til. Spændende lige fra "Dårligt" til "Fremragende".

Hvis negative stjerner kan afholde nogen fra at ytre deres mening, er der jo noget galt. Ikke med pointsystemet - men med den, der ikke vil skrive sin holdning af frygt for kritik.

Man skal vel stå ved sine meninger - uanset om de giver skulderklap eller øretæver? Hvis risikoen for modstand og/eller stjerner afholder en mening fra at blive publiceret, må der da ikke være meget "guf" i den mening?

Personligt bruger jeg kun at give stjerner til ganske få indlæg - ofte indlæg med en virkeligt stærk pointe. Og det mest for at tilkendegive min respekt for afsenderens viden eller indsigt/forståelse.

Tilmeldt 5. Feb 11
Skrevet kl. 18:10
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Well, jeg håber bare at folk kan gennemskue at evnen til at iscenesætte sig selv på Amino ikke nødvendigvis afspejler folks kompetencer.

Baseret på trådstarters udtalelser har vi langt vej hjem :)

Fra Århus
Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 34
Fra  Billigt internet Skrevet kl. 21:03

"Er han ikke blandt de flittige bloggere eller ekspertblogger, der er flittige til at dele ud af deres viden, så glem ham."

Dvs alle der ikke sidder og spreder deres vinden herinde er dybt inkompetente og fuskere???

Måske en anelse generaliserende.

http://www.4gmobiltbredbaand.dk

Side 5 ud af 6 (53 indlæg)