Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad bringer fremtiden iht. Advertising banners

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er pt. igang med en større research, samt udarbejdelse af rapport for et firma.

Her skal jeg klargøre hvad der eventuelt kommer til at ske med affiliate og advertising banners nu og i fremtiden.

Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre fra nogle af eksperterne herinde, hvad I tror der kommer til at ske.
Her mener jeg følgende ting som: "Køb nu", "sign up", "Opret dig gratis" etc.

Vil det fremover være de samme standarde tekster/bannere, eller vil man få mulighed for at kunne gøre noget mere unikt, måske allerede nu ? I form af "Prøv vores produkt" - på banneret etc ?

Håber spørgsmålet er klart :) Og ønsker jer alle en god weekend, ovenpå den tragiske katastrofe i Japan.

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 13:49

Jeg tror at en stor del i fremtiden ligger i at gøre annoncerne mere kontekstuelle (udfra det indhold der findes på den givne hjemmeside). Herudover at gøre annoncerne mere personlige - dvs. tage udgangspunkt i brugernes søgehistorik og øvrige adfærd på nettet.

/JG

Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 13:58

Personligt tror jeg udviklingen er ret klar, når man sammenligner med resten af webland.

Mere interaktivitet. Micro-games, puzzels, måske enda time limited access til feks special tilbud/markeder, og bla. online game universer. Disse virtuelle universer bliver snart mere realle en fiction i stil med second life, men med breddere muligheder.

Sekundært vil udviklingen bevæge sig generelt mod mere real verden og intimitet. Så feks tættere kontakt og fokus på virksomheders officielle ansigter udadtil. Ejere, og community managers, salgs personale. Dertil fokus på lokationer i tid og rum. Fælles virksomheds opslag og joint venture nyheder..

Kort sagt det skal være mere virkeligt og mindre push. Fluff og flashy designs er ikke nok for den interaktive og selektive bruger.

Undetagelse for dette er mindre "erfarne" brugere. Det meget unge publikum, og måske et ældre knap så netvandt segment.

Inspiration. Chat bars, Wibiya, gps lokation apps, etc. Disse vil flyde sammen med banners, og banners vil blive en slags mini feeds, som det feks ses i skype.

Blot et par retninger jeg forventer snarligt.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)