Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tror jeg har ideerne og hvad så??

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kristoffer.

Som Carsten så rigtigt skriver:"Det lette er at få ideerne, det vanskelige er at føre dem ud i livet!"

Jeg får, lige som dig BUNKER af ideer hver dag...  når kun lige at skrive dem ned, så er den næste der.

Derfor  må du, lige som all os andre prioritere.

Jeg synes, at den rækkefølge, du har skrevet dine ideer ned i er den samme rækkefølge, som jeg ville føre dem ud i livet, hvis jeg var dig.

Viser det sig, at nr. 1. ikke holder til et nærmere check, så er det bare at tage fat i næste på listen.

Min baggrund for at skrive det er, at jeg efterhånden har beskæftiget mig med RIGTIG mange produkter i rigtig mange brancher.

Jeg kunne godt være frisk på at indgå et samarbejde omkring markedsføring af sådan et projekt, hvor vi deler risikoen og gevinsten i et aftalt forhold.

Send mig venligst en PM, hvis det er interessat.

Mvh, Christian

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kristoffer,

Jeg er med i et netværk, der hedder Business Boosters. Vi hjælper iværksættere og idemagere videre på deres vej til succes. Vi har hver især forskellige erfaringer og kompetencer til at hjælpe dig på vej.

Teddy giver dig nogle rigtig gode råd, og det er en god idé at holde det simpelt. Der er dog også en række ting, som du skal være opmærksom på, så det er også med at passe på dine idéer, så det ikke er andre end dig, som løber med succesen.

Business Boosters kan hjælpe dig med forretningsplanen, og give dig nogle idéer til, hvordan du kommer videre. Vi kan eventuelt også hjælpe dig med andre konkrete problemstillinger, herunder tilførsel af økonomi, markedsføring, udvikling af prototype, netværk, mv.

Jeg sender dig en PM.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)