Hej Anders. Slet ikke dårligt. Og Rasmus, ja det er svært, at stave til, vi ejer domænenavnet www.butikunique.dk Til Mokvist der kommer flere "pang" farver på, så siden kan peppes lidt op. Camilla. Vi skal sørge for, at der kommer mere lækkert børnetøj og sko og mere "fyld" og få vores billeder tjekket op, så kan det jo være, at vi får dig som kunde en dag. Poul. Det meste er rettet, jeg kikker en ekstra gang på fanen Informationer. Emil. rigtig gode ideer som vi kikker på Michael. Tak til dig du er altid god til SEO Kan du komme med eksempler tilh1 - h2 til børnetøj. Henrik. Jeg vender tilbage |
Hej - og tillykke med jeres nye butik, - det ser fint ud.. Jeg kan så godt lide at i går lidt mod strømmen og ikke er så "pang" som mange af de andre børnetøjsbutikker, - de kunne måske være måden i udskilte jeg på, - at i var lidt mere "stylede" og ikke så pang, - så var jeg dig ville jeg tænke mig lidt om, inden du laver designet helt om... I bund og grund skal din butik jo udstråle det DU/I gerne vil have den til at udstråle..
Mht seo, så har i nok lidt en opgave, - i bruger bla ikke de 67-70 tegn som google viser i jeres sidetitler - i skriver produkt | og jeres firma - på forsiden endda jeres firma først.. jeg er af den holdning, at firmanavn har intet at gøre i en side titel, - hvad skulle begrundelsen være for at det skulle det? M.m. du har et rigtig stærkt brand... I titler skal stå relevante søgeord for den enkelte side, - gerne afsluttet med et "call to action" / opfordring til handling, indenfor de 67-70 tegn som bliver vist af google.
Mht det michael skriver om overskrifter og h1-h6, så er det overskrifter og underoverskrifter på de enkelte sider. Der er ikke der store hokuspokus ved det..
Bla, har en side med flg. produkttekst:
"Smart t-shirt med tryk.
100% bomuld"
Der er dælme ikke meget guf hverken for kunden og da slet ikke for google.. Så meget meget mere tekst om de enkelte varer..
Men tilbage til overskrifter... h1 vægter mest og er overskriften for siden, i nævnte eks. at du får sat "smart t-shirt ind i h1-tagget - i h1 må du meget gerne underbygge din sidetitel kraftigt - der må kun være en h1 pr. side.. øvrige afsnit på siden, får du lavet med underoverskifter fra h2-h6, afhængigt af hvor vigtige de er for siden, og dem på der gerne være flere af på en side..
Håber det gav dig lidt mere forståelse for hvad det mentes..;-))
vh/ Ulrik