Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksportører af blomster og honning. Er der nogen der kan hjælpe mig med det?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har et lille problem. Jeg har jo den her sindssygt gode ide inde i mit hoved. Dertil skal jeg så bruge en eksportør af afskårne blomster og en med de forskellige honninger der findes, og jeg lover jer for, at det er mange. Men hvor finder jeg dem henne, for jeg har helt seriøst ledt hele nettet igennem. Jeg har kun fundet en enkelt med blomster, men der står på siden at de satser på kvalitet fremfor pris, så jeg er jo nødt til at vide, hvor meget ekstra deres blomster koster, så jeg har noget at sammenligne med, hvis I kan følge mig. Så hvis I kan hjælpe mig, så ville jeg blive meget glad.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 17:33

Du kan nok få fat i begge dele her

Eller gå på biblioteket og låne deres Greens eller Kompass database og slå op i.

Bl.a. her på Vejle biblioteks hjemmeside, Greens er online model, kompass er typisk med fysisk fremmøde.

Good luck

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:37

Ups. Det må du undskylde. Jeg mente udenlandske grossister/virksomheder som sælger til Danmark. Der skulle jeg nok lige have forklaret det lidt bedre.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 02:00

Ja det skulle du nok ;-)....

Men hvis du bruger Kompass, så kan du slå dem op alligevel, men så glemmer du bare Greens.

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)