Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er denne konkurrence spændende for affiliates?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Må sige jeg er mere til netværker der giver mig et så højt split at der ikke er råd til hverken julegaver eller "præmier".

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:04

tony:

Må sige jeg er mere til netværker der giver mig et så højt split at der ikke er råd til hverken julegaver eller "præmier".

Tanken er vel for det meste også at det er annoncøren som skal dele mere ud af avancen.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 16:30

WooX - Dennis:

Tanken er vel for det meste også at det er annoncøren som skal dele mere ud af avancen.

Det er forskelligt. Det kan både være netværket og annoncøren der udbyder det ekstra.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:33

tony:

WooX - Dennis:

Det er forskelligt. Det kan både være netværket og annoncøren der udbyder det ekstra.

Det ved jeg godt :). Dog har jeg altid haft de bedste udfald ved at gå direkte til annoncøren og presse dem, men lige meget hvad så kræver det naturligvis en hvis volumen i salg.

Tilmeldt 8. Feb 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:21

Hej Nicolaj

Mange tak for dit svar. Det lyder ogsaa som en rigtig god ide!

Som jeg skrev i starten, saa vil vi meget gerne bringe disse forslag videre, fordi "De fik flere salg og vi fik flere penge Big Smile" er jo lige praecis det, som annoncoeren oensker.

Saa du er altid velkommen til at henvende dig til os, naar du kan se potentiale i et speciel program.

Omvendt, saa vil vi gerne fortaelle dig (blandt andet) igennem Amino, hvilke programmer gerne vil betale lidt mere for en god indsats. Hvis du kan se muligheder for at pushe lovefilm, saa toev ikke med at kontakte mig!

Med venlig hilsen, Rhea

Tilmeldt 8. Feb 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:28

Hej i to!

Vi er meget transparent- Webgains faar 30% override, det er det vi tjener penge med. Nogle annoncoerer, blandt andet denne, tilbyder generelt en god kommission, men har et budget til specielle marketing aktiviteter. Vi er kun glade, naar budgettet bliver brugt paa affiliate marketing aktioner.

I kan selvfoelgelig gerne henvende jer direkte til annoncoererne, men jeg ser en fordel i at henvende jer til os. Vi ved, hvilke programmer meget GERNE vil presses :) og kan maaske formidle flere kontakter, som kunne vaere spaendende for lige praecis jeres forretning.

Jeg glaeder mig over saadanne henvendelser!

Med venlig hilsen

Rhea

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)