Under begivenheden, burde der være to knapper oppe i højre hjørne. Den ene af disse to knapper står der "Send besked til gæster"
Hej Mads
Der er to knapper. På den ene står der "Rediger begivenhed" og på den anden står der "Opdater fans af"
Jeg kan sende en besked til ALLE fans af FB siden, men jeg kan ikke finde nogen knap, hvor man kan sende besked til de personer som har tilmeldt sig begivenheden.
Okay. Nu ved jeg da hvorfor der er forskel på de to. Min begivenhed er oprettet af mig som person, hvor i mod diner oprettet af dig som "side"/virksomhed. Hvorfor de har valgt at lave forskel på de to forskellige ting ved jeg ikke.
Okay. Nu ved jeg da hvorfor der er forskel på de to. Min begivenhed er oprettet af mig som person, hvor i mod diner oprettet af dig som "side"/virksomhed.
Du har sikkert ret, men det er ikke logisk.
Søger mai hjælpen på FB, står der at man kan klikke på en knap under begivenhedsbilledet. Der er bare heller ikke nogen knap.
De har lige lavet layoutet om på FB siderne. Måske den er smuttet der.
"Bemærk, at du kun kan sende en besked til alle gæster, hvis det samlede antal gæster, der deltager, måske deltager eller endnu ikke har svaret, ikke overskrider 5.000. Hvis det er en side, der er vært for en begivenhed, vil sidens administrator ikke have mulighed for at sende en besked til begivenhedens gæster. Personer skal tilføjes som administratorer for begivenheden for at have denne mulighed."
Jeg tror ikke jeg kan sende beked til gæsterne af min egen begivenhed
Prøvede at oprette mig selv som gæst på begivenheden, men det ændrede ikke noget som helst