Jeg synes det er tydeligt nok , dog vis det skulle gøres bedre ville jeg fjerne øverste banner med co2 neutral og ned i bunden af hjemmesiden med det og sætte et sigende banner øverste på siden , der omhandler maling
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Bare kom med din ærlige mening! Vi vil jo gerne sælge mere maling
Hej
En kæmpe fejl jeg syntes i har er jeres indkøbskurv den forsvinder når man rammer forsiden, herved mener jeg i forvirre jeres kunder, frem på forsiden med den kurv , den skal efter min mening være synlig på alle sider, det gør heller ikke noget den skiller sig ud fra designet .
Noget der er virkelig vigtig ifm. salg, både på nettet og i butikkerne er at man kan se priser. Så jeg ville måske tydeliggøre nogle priser endnu mere. Du kunne jo evt. til en start flytte det felt med varer op.
Jeg ville bytte rundt på de to boxe "Billig Maling og tilbehør" og "Råd og vejledning"
Faktisk ville jeg bytte rundt på de to boxe, og så ville jeg erstatte "Råd og vejledning" med en box der hed "FRI FRAGT ved køb over 999,- ved køb under fastpris: 99,- levering indenfor 1-2 hverdage"
Og så ville jeg under hver produkt lave en knap med tekst alá "Brug for rådgivning? klik her eller ring XXXXXXXX"
Derved synes jeg du sætter mere fokus på salg på din forside, hvor det første der rammer mig nu er mere rådgivning end en webshop. samtidigt mister du ikke din rådgivning.
Grunden til at jeg ville sætte den med billig maling i midten på forsiden, er pga. den måde de fleste ser på en webshop. Hvor din box er nu, så er den ikke noget af det første man ser
Jeg ville bytte rundt på de to boxe "Billig Maling og tilbehør" og "Råd og vejledning"
Faktisk ville jeg bytte rundt på de to boxe, og så ville jeg erstatte "Råd og vejledning" med en box der hed "FRI FRAGT ved køb over 999,- ved køb under fastpris: 99,- levering indenfor 1-2 hverdage"
Og så ville jeg under hver produkt lave en knap med tekst alá "Brug for rådgivning? klik her eller ring XXXXXXXX"
Derved synes jeg du sætter mere fokus på salg på din forside, hvor det første der rammer mig nu er mere rådgivning end en webshop. samtidigt mister du ikke din rådgivning.
Grunden til at jeg ville sætte den med billig maling i midten på forsiden, er pga. den måde de fleste ser på en webshop. Hvor din box er nu, så er den ikke noget af det første man ser
Ja, lige akkurat det jeg mente. Mark er så bedre til at formulere sig om morgenen end jeg er!
Dog synes jeg, som de andre, at du bør gøre lidt mere ud af salgsdelen. Når du har sådan en webshop ville det være oplagt f.eks. at lave en splittest for at se hvad der konverterer bedst. Jeg ville måske også lave en slags flyer med forskellige farver som du kan sende ud til folk samt evt. give et uforpligtende tilbud - service som i sidste ende betaler sig. Jeg tror nemlig at folk skal have en gulerod for at handle maling på nettet - men det er bare min mening :)
Rigtig fin side, jeg synes at det er tydeligt at du sælger maling :-)
Jeg synes forsiden lider under manglende call to action. Hvor er det du gerne vil have mig til at klikke?
Jeg ville lave om på "Billig Maling og Tilbehør" så der ikke er så meget tekst og kun fremhæve et par af mine varegrupper (dem der sælger bedst og gerne med tydelig grafik).
Pas på med "Tilbud lige nu" den scroller ret hurtigt, man har kun 4 sekunder til læse 2 tilbud og det er ikke nok.
Lav et tydeligt banner til "Fri fragt over 999kr." lige nu ser man den ikke rigtige når den står nede i bunden den skal måske lidt op på siden.
Du har to bokse til "Råd og vejledning" er det ikke spild? Jeg ville klart droppe den boks i midten og smide en vare ind med tydelig købsknap.Det første jeg så da jeg kom ind på din side var nemlig den grå boks hvor der står "Ring og få vejledning" den er nemlig markant anderledes end alt andet på siden.
jeg synes det fremgår hel klart. Noget jeg tænkte over - burde man ikke kunne finde datablade over produkterne?
jeg skal faktisk købe maling til en skibscontainer og så så jeres Uni-primer, men kunn ikke umiddelbart finde ud af om den var vand- eller oliebaseret.
Jeg kunne så google mig frem via Beck & Jørgensen søge i produkter og finde sikkerhedsdatabladet for Uni-primer.
Jeg tror det ville være godt at evt- få et link til produktinfo da flere og flere er meget bevidste om indhold og sikkerhed, oven i købet lidt for meget efterhånden.