Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har en god idé

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har en god ide inde for en for en branche hvor der mangler meget struktur! Jeg er en super god idé for et hjælpe det danske samfund men jeg er kun 13... Og jeg er bange for at min idé er taget når jeg bliver 18 år hvad gør jeg?

Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 21:03

Får dine forældre, eller en anden meget fortrolig med på sidelinien :-)

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Fra Ejby
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 21:04

Prøv at snakke med noget familie om projektet.

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 21:08

Hej, jeg snakker ikke med min far og min mor er meget bange for alt sådan noget. Men der er en tredje som jeg vil fremlægge det for :)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 22:09

Hvorfor går du ikke bare igang med din ide?

Hvad mangler du for at komme igang?

Et website?

En database?

Et trykkeri?

En til at formulere din ide på skrift?

Branchekendskab?

Find udaf hvad det er du mangler for at komme igang, det er gratis at spørge herinde og vi er mange der gerne vil give gode råd.

Og lav et firma det er ikke så svært, det er også gratis.

God vind

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 22:34

Madsll:

Hej, jeg snakker ikke med min far og min mor er meget bange for alt sådan noget. Men der er en tredje som jeg vil fremlægge det for :)

Det er selvfølgelig et lille problem at du ikke snakker med din far, og din mor er bange dette. Men du gør meget klogt i, at drøfte dine planer med en anden. Eller evt. nogle stykker. Det kunne jo evt. være at der er andre i din familie der gerne vil hjælpe. Om ikke andet, så er det kanont at du er kommet herind. For der er rigtig mange der gerne vil hjælpe.

Men hold endelig fast i din idé, og sårg for at holde dig opdateret på området indtil du lancere det for offentligheden.

Men det skal blive spændende at se hvad der kommer frem :)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:33
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Nyd dine ungdomsår og dit liv generelt Smile

Spild af bekymringer om nogen stjæler din idé. Der er masser af idéer i verden. Der vrimler med gode idéer her i verden. Problemet er at få dem udført. 

Selv hvis der er nogen der kopierer din idé, får de noget helt andet ud af det end du havde tænkt.

Hvis det er noget helt teknisk simpelt der er på linje med papirsklipsen eller den dybe tallerken så overvej at holde det hemmelig til du har fundet en mulighed for at søge patent. Det koster en del at søge patent, så overvej hvor meget det er værd.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:38

Gita Street:
Spild af bekymringer om nogen stjæler din idé. Der er masser af idéer i verden.

Selv hvis der er nogen der kopierer din idé, får de noget helt andet ud af det end du havde tænkt.

Jaeh, det ka' der være noget om. Til den tid har du fået helt andre ideer, og hvis du een gang har fået geniale ideer, vil du få dem igen.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:55

Poul,

Ja man får netop flere - og kan endda udvikle på sin idé. 

Jeg har selv engang siddet og hemmeligholdt min idé og hovedet var ved at eksplodere. Heldigvis har jeg fundet ud af at der endda er andre der har gjort sig lignende tanker, men min vinkel er unik. 

Hvis det så sker at de tænker akkurat det samme som mig, så er der masser af muligheder alligevel. Der er ufatteligt mange forskellige versioner af et produkt og målgruppe. Der er ikke ret mange der hurtigt kan servicere hele verden. Konkurrence kan faktisk virke positivt for en selv på flere planer: De kan markedsføre det og medvirke til at nedbryde kundebarrierer. Derudover holder konkurrence en selv på tæerne.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 01:08

Madsll:

Ja så er der ingen grund til at tale med din mor om det. Jeg vil mene du skal tale med nogle som kan give dig råd udfra egne erfaringer - ligesom Amino.

Familie og tætte venner vil oftest rådgive os udfra følelser og ikke altid udfra fornuft...Hvis du spørger en person som aldrig har været selvstændig, iværksætter eller blot det der ligner, og heller ikke har bare det mindste ønske om at blive selvstændig, så kan rådgivningen let være "dødsdømt".

/Martin

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)