Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få gratis specialkodet WordPress plug-in hvis vi kan bruge DIN ide!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Har du en god ide til et WordPress plug-in som du tror andre også kunne have brug for?

Vi programmerer bl.a. plug-ins til WordPress fra bunden og vi vil gerne udvide vores lille portefølge med interessante plug-ins vi kan tilbyde vores kunder. Hvis du kommer med en ide til et plug-in vi kan bruge og vi efterfølgende vælger at programmere det får du brugsretten til plug-in´et på din side gratis.

Lige nu er vi i gang med at udvide vores kalender/event plug-in med online booking og online betaling. Derudover ser vi på mulighederne for at lave et WebCam plug-in så man via en shortcode kan indsætte webcam på sin side og styre det fra backenden.

Hvis du går med tanker om et plug-in du rigtig godt kunne tænke dig men ikke har råd til at få udviklet har du måske chancen for at få det gratis nu. Det kunne måske være et eller andet affiliate plug-in?.

Skriv en PB til undertegnede så kigger vi på dit forslag og vender tilbage.

Bruger vi din ide får du (brugsretten til) plug-in´et gratis når det er færdigt. Vi beholder retten til videredistribution.

Spørgsmål til ovenstående kan skrives her i tråden. Ideer sendes på PB. Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Med venlig hilsen

Thomas Frost, WebCoders.dk

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 14:02

Thomas Frost:

Lige nu er vi i gang med at udvide vores kalender/event plug-in med online booking og online betaling.

Lyder interessant!

PB sendt...

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Sailport Skrevet kl. 14:03

Hej

Jeg har en god ide til et wordpress plugin, men I har deaktiveret funktionen for at sende PB, så har ikke lige mulighed for sende jer ideen. 

Hilsen Nicklas 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:03

Hej Thomas,

Fint tilbud.

Kunne være rigtig brugbart med et plugin der ligesom google analytics overvåger sitet og hvilke sider der bliver set flest gange og ud fra det laver en statistik over de mest besøgte sider. Her tænker jeg på en widget som f. eks. lister de 5 mest besøgte sider.

Lille og måske simpelt pluging, men rigtig brugbart.

Vh. Tim

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 14:05

Nicklas Simonsen:

Hej

Jeg har en god ide til et wordpress plugin, men I har deaktiveret funktionen for at sende PB, så har ikke lige mulighed for sende jer ideen. 

Hilsen Nicklas 

Jeg har da netop sendt PB uden problemer...

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Sailport Skrevet kl. 14:13

Chano:

Nicklas Simonsen:

Hej

Hilsen Nicklas 

Jeg har da netop sendt PB uden problemer...

Så nu kan jeg godt. Det virker åbenbart ikke i chrome.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:25

Tim Clausen:

Hej Thomas,

Fint tilbud.

Kunne være rigtig brugbart med et plugin der ligesom google analytics overvåger sitet og hvilke sider der bliver set flest gange og ud fra det laver en statistik over de mest besøgte sider. Her tænker jeg på en widget som f. eks. lister de 5 mest besøgte sider.

Lille og måske simpelt pluging, men rigtig brugbart.

Vh. Tim

Fin lille ide, tak for den. 

Den bliver taget op til overvejelse hvis altså det ikke allerede findes, men det må jeg lige ud og søge lidt efter før vi eventuelt laver det.

Flere ideer, skriv en PB.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 14:35

Tim Clausen:

SEO Booster ;-)

 iPhone 6

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:04

Heine:

Tim Clausen:

SEO Booster ;-)

SEO Booster tager trafik fra søgemaskiner på ord osv.. ikke helt det efterspurgte.

Jeg søger et plugin der "overvåger" alle sider på ens site og laver en slags ranking efter dem som er mest besøgt.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:36

Jeg har modtaget flere PB´er, mange tak for det Smile

Der er kommet et par rigtigt gode ideer vi måske vil arbejde videre med. 

Tim jeg synes stadig din ide er ganske god, jeg skal nok sige til hvis jeg enten finder et lignende plug-in eller vi programmerer et.

/Thomas Frost

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)