Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg synes bare, mit nye site er blevet så godt, I andre også skal se det

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Lejre
Tilmeldt 1. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden vises ikke ordentligt i Explorer 1280x1024 pixels..

Teksten "løber" hen ad siden.

Se medsendte billede

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 14:23

Mikael christiansen:

Jacob R:

Rigtig flot side, tillykke med den!

(hvis du vil have feedback må du sige til)

@Mikael

curriculum vitae = CV

Ikke videre smart at bruge det ord mindste kender jeg kender i hvert fald ikke det ord , at det betyder det og ser det så lidt at det betyder det, at jeg har sikkert glemt det om et par måneder igen

Man skal nok vurdere hvem man henvender sig til. For nogle mennesker virker det elitært og snobbet at skrive den fulde betegnelse, mens det for andre kan virke positivt i forhold til at personen viser at han/hun faktisk ved hvad "CV" dækker over.

Og så er der også det æstetiske omkring hvad der rent faktisk ser bedst ud på skrift og hvordan det normalt bliver benyttet. F.eks ser man ofte "CV" brugt i jobansøgninger (det kender de fleste til), men det sender måske et forvirrende signal hvis man skriver det på en webside, der har et andet ærinde.

Der er plusser og minusser ved begge udgaver synes jeg

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:32

coachsoeges:

Jeg synes også det er en flot side (og jeg skal nok lade være med at nævne at jeg troede der punkter er menu punkter) - men nederst på siden overlapper teksten ud over boksens grænse. Hvis du forstår...

Hvilken platform og browser sidder du på?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:34

COLORIT Osted A/S:

Siden vises ikke ordentligt i Explorer 1280x1024 pixels..

Teksten "løber" hen ad siden.

Se medsendte billede

Hvilken version af Internet Explorer sidder du på? Og hvilken platform?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:38

Jacob R:

Mikael christiansen:

Jacob R:

@Mikael

curriculum vitae = CV

Ikke videre smart at bruge det ord mindste kender jeg kender i hvert fald ikke det ord , at det betyder det og ser det så lidt at det betyder det, at jeg har sikkert glemt det om et par måneder igen

Man skal nok vurdere hvem man henvender sig til. For nogle mennesker virker det elitært og snobbet at skrive den fulde betegnelse, mens det for andre kan virke positivt i forhold til at personen viser at han/hun faktisk ved hvad "CV" dækker over.

Og så er der også det æstetiske omkring hvad der rent faktisk ser bedst ud på skrift og hvordan det normalt bliver benyttet. F.eks ser man ofte "CV" brugt i jobansøgninger (det kender de fleste til), men det sender måske et forvirrende signal hvis man skriver det på en webside, der har et andet ærinde.

Du har helt ret, Jacob. Og i mit tilfælde er det et bevidst valg.

Men nu skal siden også afspejle de opgaver jeg mest af alt sidder med gennem min kunde i Randers – store nationale og internationale organisationer … selvom jeg selvfølgelig laver alle de opgaver, der måtte komme og hvor folk ønsker mit input.

Det er min niche og mit primære eksistensgrundlag.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:40

Desuden lige TUSIND TAK til alle for overvejende positive tilbagemelder Big Smile

Det med de øverste punkter må jeg lige tænke over og diskutere med min web-mand igen, kan jeg godt se …

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:45

Her et svar fra min web-mand på problemet med overløbende tekst:

Det er fordi at brugeren har slået "Kompatibilitetsvisning" til i sin browser. Det er en funktion som benyttes hvis det er ældre hjemmesider man går ind på.

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 14:50

Hej Sandfær

Synes det er en super nice side. Den er professionel, viser evner ;o) - men samtidig let og enkel.

Det eneste jeg synes er lidt trist er at jeg skal bruge scroll for at komme til at se din adresse, tlf osv. i bunden.. Jeg tror det kunne være en overvejelse værd at gøre det til en mere aktiv del af designet eller ændre på dimensionerne.

- Kasper

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:50

sandfær-andersen:

Jacob R:

Mikael christiansen:

Jacob R:

@Mikael

curriculum vitae = CV

Du har helt ret, Jacob. Og i mit tilfælde er det et bevidst valg.

Men nu skal siden også afspejle de opgaver jeg mest af alt sidder med gennem min kunde i Randers – store nationale og internationale organisationer … selvom jeg selvfølgelig laver alle de opgaver, der måtte komme og hvor folk ønsker mit input.

Det er min niche og mit primære eksistensgrundlag.

Siden virker bare meste som om du henvender dig til små virksomheder med ikke større virksomheder , jeg kan godt forstår der bruges disse ord vis det er meste er stor internationale virksomheder og nationale virksomheder du henvender dig til , men vælger de ikke de store reklame sider med mange ansatte på

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:06

Kasper Schademan:

Hej Sandfær

Synes det er en super nice side. Den er professionel, viser evner ;o) - men samtidig let og enkel.

Det eneste jeg synes er lidt trist er at jeg skal bruge scroll for at komme til at se din adresse, tlf osv. i bunden.. Jeg tror det kunne være en overvejelse værd at gøre det til en mere aktiv del af designet eller ændre på dimensionerne.

- Kasper

Hej Kasper

Mange tak for tilbagemeldingen – det vil jeg overveje. Lige nu samler jeg alle kommentarer sammen.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)